کد خبر : 1591098 | 23 بهمن 1397 ساعت 16:41 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان بندرانزلی 2 سرخ پوشان پاکدشت 1

لیگ یک/ پیروزی مهم ملوان با پیراهن نوستالژیک

از بازی های هفته 23 شاگردان محمد احمدزاده در دیداری حساس به مصاف تیم سرخ پوشان پاکدشت رفتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند.

لیگ یک/ پیروزی مهم ملوان با پیراهن نوستالژیک

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول امروز و با برگزاری چند دیدار در شهر های مختلف آغاز شد. یکی از مهمترین بازی های این هفته در بندرانزلی و بین تیم های ملوان و سرخ پوشان پاکدشت برگزار شد. دیداری که سه امتیاز آن خصوصا برای تیم پاکدشت از اهمیت خاصی برخوردار بود.


شاگردانش محمداحمدزاده که از همان دقایق حملات خود را روی درواره حریف قدرتمند خود آغاز کردند و خیلی زود هم توانستند با حرکتی سریع به گل برسند. در دقیقه دهم این دیدار و خطای مدافع سرخ پوشان  روی مهاجم ملوان با سوت داور مبنی بر اعلام ضربه پنالتی همراه شد و شهریار مقانلو موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند.


پس از این گل اما شاگردان محمد احمدزاده عقب نکشیدند و باز هم راه دروازه حریف را در پیش گرفتند تا بتوانند برای دومین بار دروازه حریف خود را باز کنند. این اتفاق نیفتاد و در نهایت تا پایان 45 اول؛ دو تیم با همان یک گل به کار خود خاتمه دادند.


اما در نیمه دوم و علیرغم آنها تصور می شد شاگردان فکری حملات بیشتری روی دروازه میزبان داشته باشند این ملوانان بودند که باز هم  دروازه حریف را در پیش گرفتند و اتفاقا موفق شدند دومین گل بازی را به ثمر برسانند. تا حداقل خیال خود را از پیروزی در این دیدار راحت کنند. این گل در دقیقه 57 و باز هم توسط شهریار مقانلو به ثمر رسید.

 

پاکدشتی ها  که دقیقه ها را برای خود رو به اتمام می دیدند پس از دریافت دومین گل، حملات خود را روی دروازه ملوان آغاز کردند و با فشاری که به دروازه قوهای سپید وارد کردند توانستند یکی از دو گل دریافتی را در ده دقیقه پایانی جبران کنند اما در نهایت با اختلاف یک گل مغلوب حریف خود شدند. 


ملوانان که در هفته های اخیر توانستند به ثبات بیشتری نسبت به تیم ابتدای فصل برسند در نهایت با این سه امتیاز توانستند بیست و یکمین امتیاز را به حساب خود واریز کردند و توانستند در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرند.  


در طرف مقابل اما تیم سرخ پوشان پاکدشت همانند هفته های اخیر بازی امروز را نیز با شکست به پایان رساندند تا در نهایت همان سی و شش امتیازی باقی ماندند تا پس از تیم گل گهر سیرجان در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها