کد خبر : 1591114 | 23 بهمن 1397 ساعت 17:41 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان سابق طلایی پوشان مربی جدید تیم جوانان

ورود رسمی هادی عقیلی به عرصه مربیگری

کاپیتان سابق و محبوب سپاهان با انتخاب به عنوان سرمربی تیم جوانان رسما کار خود را در عرصه مربیگری آغاز کرد.

ورود رسمی هادی عقیلی به عرصه مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، هادی عقیلی از آن دسته بازیکنانی است که خیلی بی سر و صدا از فوتبال خداحافظی کرد و بعد از این که از این تیم کنار گذاشته شد هرگز حاضر نشد پیراهن تیم دیگری را برتن کند و ترجیح داد خود را بازنشسته کند.


عقیلی مثل دوران بازیگری اش که بازیکنی بی حاشیه ای بود، بعد از کنار گذاشتن فوتبال برخلاف بسیاری از بازیکنانی که بازنشسته می شوند به آمریکا رفت و یک دوره حرفه ای مربیگری را پشت سرگذاشت تا با قدرت کار خود را در این عرصه آغاز کند.هادی عقیلی که وسواس خاصی در انتخاب های خود دارد، اول فصل پیشنهاد حضور در کادرفنی ذوب آهن در زمان سرمربیگری امید نمازی را رد کرد تا در شرایط بهتر بتواند کار خود را استارت بزند.


عقیلی اما بعد از انتخاب سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای حضور در کادرفنی این تیم روبرو شد که در نهایت آن را قبول کرد و ترجیح داد کارش را از تیم های پایه در عرصه مربیگری آغاز کند.


عقیلی که برای سال های طولانی بازوبند کاپیتانی سپاهان را به بازو می بست و البته تجربه 67 بار پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد حالا قرار است تجربیات خود را در اختیار نسل جوان فوتبال ایران قرار دهد.
البته این بی تردید شروع کار عقیلی در کار مربیگری است و باید در سال های آینده منتظر حضور او در تیم های بزرگ تر و البته به عنوان سرمربی باشیم.

 

1381408

دیدگاه‌ها