کد خبر : 1591142 | 23 بهمن 1397 ساعت 19:12 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

صداوسیما: لوگوی منچستر را سانسور نکردیم

سردبیر اخبار ورزشی شبکه سه سیما می گوید تغییر لوگوی باشگاه منچستریونایتد در صداوسیما سانسور نبوده و فقط یک اشتباه از سوی گرافیست بوده است.

صداوسیما: لوگوی منچستر را سانسور نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سانسور لوگوی آس‌رم در برنامه گزارش ورزشی، حالا تغییر در  لوگوی منچستریونایتد در صداوسیما هنگام پخش اخبار ورزشی از شبکه سه باز هم سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.

 

در بخش خبری ساعت 13:15 و در آیتم بازی منچستریونایتد و پاری سن ژرمن لوگوی متفاوتی از تیم منچستریونایتد پخش شد که علامت وسط آن وجود نداشت و به نوعی لوگوی قدیمی این باشگاه بود که به سانسور از سوی صداوسیما تعبیر شد. همچنین برخی استفاده از لوگوی قدیمی را تعمدی عنوان کردند.

 

اما داوود حسین‌نژاد سردبیر اخبار ورزشی شبکه سه سیما، اعمال هرگونه سانسور را تکذیب کرده و اظهار داشت: متاسفانه  همکاران ما در جستجو  برای لوگوی باشگاه به  سایت  گوگل مراجعه کرده و در بین هزاران لوگوی باشگاه منچستریونایتد و برای تهیه لوگوی png به اشتباه و به دلیل نداشتن تخصص ورزشی، لوگویی را انتخاب کردند که در سال 1970 برای این باشگاه استفاده می‌شد.

 

وی همچنین افزود: پیش از این بارها از لوگوی باشگاه منچستریونایتد در اخبار ورزشی استفاده شده، لذا قضیه سانسور از اساس کذب محض است و تنها انتخاب اشتباه گرافیست اخبار ورزشی بوده است.

 

دیدگاه‌ها