کد خبر : 1591172 | 23 بهمن 1397 ساعت 20:26 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف پوگبا: خوش شانسیم که نیمار بازی نمی کند

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، معتقد است غیبت نیمار در بازی امشب به سود آنها خواهد بود.

اعتراف پوگبا: خوش شانسیم که نیمار بازی نمی کند


به گزارش "ورزش سه"، با غیبت بازیکنانی چون ادینسون کاوانی و نیمار، پاری سن ژرمن امشب در شرایط دشواری مهمان منچستریونایتد آماده مقطع اخیر خواهد بود و پوگبا نیز در مورد ستاره های تیم متمول فرانسوی صحبت کرده است.

 

1377746

 

پوگبا گفت: "امباپه فوتبال را درک می کند و این تفاوت او و دیگر بازیکنان جوان و با استعداد است. شما فقط چنین توانایی هایی را در تیری آنری و رونالدو دیده بودید. امباپه بازیکنی است که می تواند گلزنی کند، بسیار سریع است و مهار بازیکنانی مانند امباپه بسیار دشوار خواهد بود.

 

غیبت نیمار؟ باید اعتراف کنم ما خوش شانس هستیم که نیمار در این دیدار مقابل ما بازی نمی کند زیرا او بازیکنی بی رحم است و این از خوش شانسی ما بوده است. نیمار بازیکنی است که می تواند جریان بازی را به نفع تیم خود تغییر دهد و شما واقعا نمی دانید که کجا و چگونه چنین بازیکنانی را متوقف کنید زیرا آنها می توانند فضای بسیار زیادی ایجاد کرده، بازیکنان مقابل را جا گذاشته و دروازه را باز کنند.

 

البته همه بازیکنان پاری سن ژرمن خطرناک هستند و شما نمی توانید درباره یک بازیکن فکر کنید. خط حمله آنها قدرتمند است و ما امیدواریم بتوانیم حریف را مهار کنیم."

دیدگاه‌ها