کد خبر : 1591200 | 23 بهمن 1397 ساعت 23:01 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی الکویت: همه تصمیمات داور به ضرر ما بود

سرمربی تیم فوتبال الکویت از عملکرد داوران دیدار با ذوب آهن به شدت انتقاد کرد.

سرمربی الکویت: همه تصمیمات داور به ضرر ما بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد عبدالله، سرمربی تیم فوتبال الکویت کویت پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امروز بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و ذوب‌آهن بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت، اما متأسفانه عملکرد داوران بسیار ضعیف بود. ما تنها مقابل ذوب‌آهن بازی نکردیم و باید با تیم داوری نیز بازی می‌کردیم.

 

وی تصریح کرد: داور در این دیدار یک پنالتی برای ما نگرفت و در چند مورد نیز آفسایدهای بی‌موردی را اعلام کرد. تمام تصمیمات داور به ضرر ما بود. همه عملکرد داور را مشاهده کردند و می‌توانند در این مورد قضاوت کنند.

 

سرمربی تیم فوتبال الکویت کویت در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد برنامه این تیم کشاندن مسابقه به ضربات پنالتی بود، گفت: کاملاً با این نظر مخالفم. ما تمام تلاش خود را برای گلزنی در وقت‌های قانونی و حتی اضافه انجام دادیم و اصلاً به فکر بردن بازی به ضربات پنالتی نبودیم. ما هیچ وقتی از مسابقه را نیز تلف نکردیم.

 

محمد عبدالله درباره اینکه به نظر می‌رسید مشکل دو تیم در این دیدار ضعف تمام‌کنندگی بود، بیان کرد: هر دو تیم در این مسابقه خوب بازی کردند و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. دو تیم به خوبی نشان دادند که استحقاق حضور در این مرحله را داشتند. دلیل اصلی عدم گلزنی ما نیز بازیکنان نبودند و مشکل تیم ما داور مسابقه بود.

دیدگاه‌ها