کد خبر : 1591227 | 24 بهمن 1397 ساعت 09:00 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

بوفون: کاری کردیم شکست یونایتد ساده به نظر برسد

جیان‌لوئیجی بوفون، سنگربان کهنه‌کار پاری سن ژرمن، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل منچستریونایتد گفت بازیکنان PSG با درخشش بی‌نظیرشان کاری کردند پیروزی بر یونایتد ساده به نظر برسد.

بوفون: کاری کردیم شکست یونایتد ساده به نظر برسد

به گزارش "ورزش سه"، جیان‌لوئیجی بوفون بعد از پیروزی 2-0 تیمش پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد، در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال بود. بوفون حتی به این اشاره کرد که هم‌تیمی‌هایش آنقدر خوب بازی کرده‌اند که هر کس بازی را تماشا کرده باشد گمان می‌کند که پیروزی مقابل یونایتد کار ساده‌ای است.

 

بوفون بعد از بازی درباره تحمیل اولین شکست به یونایتد از زمان روی کار آمدن اوله گنار سولسشر و سنگین‌ترین باخت خانگی یونایتد در اروپا گفت:" ما کاری کردیم که هرکس بازی را دیده باشد پیش خودش فکر کرده شکست دادن یونایتد ساده است. چون ما در طول 90 دقیقه از جان و دل تلاش کردیم و مایه گذاشتیم. نباید فراموش کرد که در این رقابتها اتحاد تیمی برای پیروزی اهمیتی کلیدی دارد".

 

1381542

 

بوفون در ادامه گفت:" ما گاهی خطر کردیم ولی آنها به ما اجازه دادند زمانی که تحت فشار هستیم بتوانیم گاهی روزنه‌ای برای تنفس بدست بیاوریم و تلاش و برنامه آنها برای پرسینگ را به هم بریزیم. وقتی دو تیم اینقدر به هم نزدیک هستند، همین جزئیات کوچک اهمیت خیلی زیادی پیدا می‌کند".

 

بوفون بعد از این بازی رد کنار ادوین ون درسار و ایکر کاسیاس، وارد باشگاه دروازه‌بانهایی شد که در لیگ قهرمانان به رکورد 50 کلین‌شیت دست یافته‌اند.  

 

دیدگاه‌ها