کد خبر : 1591229 | 24 بهمن 1397 ساعت 09:21 | 113.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولدترافورد از پس آنخل برنیامد

آناتومی یک انتقام؛ دی ماریا اولدترافورد را ساکت کرد

دی‌ماریا دیشب در ورزشگاه یونایتد هو شد، توسط اشلی یانگ به بیرون از زمین پرتاب شد، به سمتش بطری پرتاب شد، اما در نهایت او بود که با دادن دو پاس گل، در پایان بازی به هواداران یونایتد پوزخند زد.

آناتومی یک انتقام؛ دی ماریا اولدترافورد را ساکت کرد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیشب منچستریونایتد و پاری سن ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، بازگشت آنخل دی‌ماریا به اولدترافورد با پیراهن PSG یکی از پر حادثه‌ترین و عجیب‌ترین داستانهای دیشب بود. دی‌ماریا در حال ورود به زمین توسط هواداران یونایتد هو شد. دی‌ماریا که می‌خواست در اولدترافورد خود را ثابت کند، بارها از طرف تماشاچی‌ها مسخره شد و یک بار اشلی یانگ با حالتی عجیب او را از زمین چمن به بیرون پرتاب کرد. بعد از گل اول PSG و قبل از دادن پاس گل دوم این تیم هم پرتاب بطری به سمت دی‌ماریا آغاز شده بود.

 

1381545

 

دی‌ماریا اخیرا در مصاحبه‌ای درباره روزهای حضورش در یونایتد گفته بود نگذاشتند در آنجا روزهای خوبی داشته باشم. به نظر می‌رسد دی‌ماریا به خاری در گلوی هواداران یونایتد تبدیل شده و کمتر فوتبالیستی در این ورزشگاه تا این اندازه منفور بوده است. دی‌ماریا در سال 2014 از رئال به یونایتد آمد و بعد از یک سال از این تیم راهی پاری سن ژرمن شد.

 

1381549

 

دی‌ماریا در اوایل بازی چندان خوب بازی نمی‌کرد تا اینکه در نزدیکی خط کناری سمت چپ زمین درحالیکه به توپ رسیده بود ناگهان با ضربه اشلی یانگ، کاپیتان یونایتد روبرو شد که او را از زمین بیرون انداخت و باعث شد دی‌ماریا به شدت به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین برخورد کند. انگار از این لحظه بود که دی‌ماریا بعد از تحمل آن همه تمسخر تماشاچی‌ها و آن حرکت خشن کاپیتان یونایتد به این نتیجه نرسید که دیگر کافی است.

 

دی ماریا در اولدترافورد

 

می‌توان حدس زد که در فاصله بین دو نیمه توخل در رختکن سعی کرده با اشاره به جو ورزشگاه و تمسخر دی‌ماریا از سوی هواداران یونایتد به او انگیزه بدهد تا در نیمه دوم نمایش بهتری داشته باشد. اتفاقی که با شروع نیمه دوم در زمین چمن افتاد و دی‌ماریا به کابوس منچستریونایتد تبدیل شد.

 

1381548

 

گل اول PSG روی ارسال کرنر دی‌ماریا بدست آمد تا او سازنده گل اول تیمش باشد. دی‌ماریا بعد از این گل درحالیکه به جمع بازیکنان شاد تیمش اضافه شده بود توجه خود را به هواداران یونایتد معطوف کرد چون حالا نوبت انتقام فرا رسیده بود. دی‌ماریا با نگاه کردن به سکوهای شرقی ورزشگاه از خجالت هواداران یونایتدی درآمد و به آنها گفت ساکت باشند و سر جایشان بنشینند.

 

1381547

 

بعد از این بود که تماشاچی‌ها دیگر به تمسخر دی‌ماریا کار نداشتند و پرتاب بطری‌ها به سمت او از هر چهار گوشه زمین شروع شد. ولی دی‌ماریا نمی‌خواست در این نبرد با تماشاچی‌های یونایتدی کوتاه بیاید و او بود که با دادن پاس گل دوم تیمش به کیلین امباپه در این نبرد به پیروزی رسید تا در پایان بازی با پوزخند به سکوهای اولدترافورد نگاه کرده و همچون فرمانده‌ای پیروز با سر بالا و سینه جلو آمده از زمین بیرون برود.

 

1381551

 

1381550

 

1381552

 

 

دیدگاه‌ها