کد خبر : 1591271 | 24 بهمن 1397 ساعت 10:59 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

اوج حساسیت در اراک؛ فینال دیگر برای گل ریحان

حساس ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ یک امروز در اراک بین تیم های آلومینیوم اراک و گل ریحان البرز برگزار می شود به این دلیل که تیم گل ریحان با 35 امتیاز تیم سوم است و تیم آلومینیوم اراک با 3 امتیاز کمتر در رده پنجم جدول قرار دارد.

اوج حساسیت در اراک؛ فینال دیگر برای گل ریحان

به گزارش "ورزش سه"، البته این بازی از زوایای دیگر هم دارای حساسیت است. فراز کمالوند مربی تیم میزبان تا چند هفته پیش مربی تیم گل ریحان بود. هر چند باید به این نکته به صراحت اشاره کرد گل ریحان البرز مدعی بودن در فصل جاری بازی ها را مدیون بازی های خوب خود در هفته های اخیر با رهبری مجتبی حسینی است. سرمربی سابق ذوب آهن که در نیم فصل نخست به این تیم ملحق شد با موافقت با جدایی چند بازیکن اسمی از جمله محمد ابراهیمی و جذب چندین بازیکن جوان تیم را یکدست و یکدل کرده بطوریکه در هفته های اخیر با بردهای پی در پی مدعی صعود به لیگ برتر شده است. پیروزی در خانه آلومنیوم اراک می تواند اوج عملکرد خوب تیم گل ریحان در هفته های اخیر باشد و به نوعی کارهای خوب شاگردان مجتبی حسینی را در هفته های اخیر تکمیل خواهد کرد.

 

مهدی حسینی نسب، مربی تیم گل ریحان البرز در مورد این بازی می گوید: این بازی برای ما مثل همه بازی ها است. بر خلاف آنچه که تصور می شد ما هفته قبل و در دیدار با نود ارومیه بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و به زحمت پیروز شدیم در حالی که شاید تصور می شد این بازی را به راحتی ببریم. به زعم مربی امان این سخت ترین بازی ای بود که پشت سر گذاشتیم. دیدار با آلومینیوم اراک هم مثل همه بازی ها سخت و فینال گونه است و ما همه تلاش خود را بکار می گیریم که در زمین بازی خوب بازی کنیم و در نهایت دست پر میدان را ترک کنیم.

 

مربی تیم گل ریحان البرز در پاسخ به این سوال که آیا تیم با روند نتیجه گیری که در هفته های اخیر داشته به دنبال صعود به لیگ برتر است، گفت: ما زمانی که به تیم ملحق شدیم امتیازات زیادی را از تیم های مدعی عقب بودیم و همان جا به این نتیجه رسیدیم که امتیازات از دست رفته زمانی جبران می شود که هر بازی را برای خود یک فینال محاسبه کنیم و این طور تصور کنیم فقط همان یک بازی را پیش رو داریم. خدا رو شکر تا به این جای کار موفق بودیم و در ادامه هم مسیرمان همین خواهد بود. ما به جای فکر کردن به لیگ برتر به مسابقه ای که پیش رو داریم فکر می کنیم و اینکه در مسابقه پیش رو باید باهمه توان بازی کنیم و موفق شویم. در نهایت اگر صعود به لیگ برتر نصیبمان شد که چه بهتر و اگر هم نشد در آینده برای رسیدن به این مهم برنامه ریزی خواهیم کرد. چون فوتبال ادامه دارد. چه بعد از موفقیت و چه بعد از ناکامی.

 

دیدگاه‌ها