کد خبر : 1591287 | 24 بهمن 1397 ساعت 11:26 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

زنده روح: میخواستم سانتر کنم، گل شد!

احمدرضا زنده‌روح گلزن ماشین سازی مقابل صنعت نفت می گوید در تقابل با حریفان مستقیم کسب برد با اختلاف یک گل هم برایشان بسیار مفید است.

زنده روح: میخواستم سانتر کنم، گل شد!

به گزارش "ورزش سه"، احمدرضا زنده‌روح گلزن این هفته ماشین سازی راجع به شرایط تیمش به خبرنگار ورزش سه گفت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم؛ در تعطیلاتی که داشتیم هم کادرفنی و هم بچه ها خیلی سخت تلاش کردند تا بتوانیم ماشین سازی را به جایگاه اصلی اش برسانیم، هم از لحاظ بدنی و هم تاکتیکی تمرینات خیلی خوبی داشتیم و خدا را شکر در دو بازی اخیر نتیجه اش را دیدیم و مطمئن باشید در بازی های آینده هم می توانیم روندمان را روز به روز بهتر کنیم.

 

وی راجع به گلی هم که مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر رساند گفت: من به قصد ارسال سانتر کردم ولی کسانی که دور و بر صحنه بودند گفتند که توپ مستقیم گل شده و خدا را شکر حالا هر طوری که بود توپ گل شد چرا که ما نیاز به برد داشتیم و هدف گذاری که کادرفنی برای پنج بازی اول داشتند این بوده که نتایج خوبی بگیریم و پیروز شویم چون با تیم هایی بازی داریم که حریف های مستقیم ما در جدول هستند و خدا را شکر توانستیم برنده باشیم و الان به بازی سپیدرود فکر می کنیم و مطمئن باشید که برای برد خواهیم رفت تا روند رو به رشدمان را حفظ کنیم.

 

هافبک دفاعی سبزپوشان تبریزی راجع به بردهای اقتصادی تیمش در هفته های اخیر هم عنوان کرد: تیم‌ما خیلی خوب و هوشمندانه بازی می کند و خیلی راحت صاحب موقعیت می شویم و بازیکنان خوبی در خط حمله داریم که خودشان را در بهترین موقعیت ها قرار می دهند؛ انشاالله که در هفته های آینده بردهای بهتری را کسب می کنیم اما درکل برای ما که در جنگ با تیم های پایین جدول هستیم، برد با همین یک گل هم می تواند خیلی به نفع تیم ما باشد.

 

زنده‌روح راجع به تغییرات این تیم در نقل و انتقالات هم گفت: واقعا در نیم فصل اول دست آقای مهاجری بسته بود اما برای تیم خیلی زحمت کشید و تلاش کرد و بچه ها هم همه خیلی زحمت کشیدند و با مصدومیت بازی کردند که نیم فصل را بگذرانیم و خدا را شکر در نیم فصل دوم توانستیم در حد بضاعت باشگاه از بازیکنانی که بیرون بودند و در جای خالی که داشتیم، بازیکن اضافه کنیم و بچه های جدید هم خیلی تلاش می کنند تا با تیم بیشتر هماهنگ شوند و در مجموع شرایط خوبی داریم.

 

هافبک سبزقباها راجع به جا به جایی بازیکنان بین دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی هم عنوان کرد: به نظرم کسانی که در این مورد انتقاد می کنند کمی منصف نیستند؛ در همه جای دنیا بین دو تیم از یک شهر بازیکن جا به جا می شود و این طبیعت فوتبال است و این اتفاقات در اصفهان و تهران و حتی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس هم رخ می دهد و این موارد طبیعی است و تبریز هم در این مورد مستثنی نیست.

 

زنده‌روح در پایان راجع به پیش بینی اش از رتبه ماشین سازی در پایان فصل هم گفت: فوتبال مسابقه ای است که نمی توان آن را پیش بینی کرد ولی در تیم همه بچه ها تلاش می کنند تا بتوانند جوابگوی زحمات کادرفنی، کادر مدیریتی و مالک باشگاه باشند چرا که در این شرایط سخت واقعا به تیم کمک می کنند، هزینه می کنند و هوای تیم را دارند‌. مطمئن باشید تیم‌ با با توجه به بضاعتش بهترین رتبه را کسب خواهد کرد و برای این هدف می جنگیم.

دیدگاه‌ها