کد خبر : 1591295 | 24 بهمن 1397 ساعت 11:32 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی مانه و بالوتلی از باخت یونایتد(عکس)

سادیو مانه، ستاره لیورپول، بعد از شکست دیشب یونایتد مقابل PSG در اینستاگرام خود مطالبی منتشر کرد که نشان از خوشحالی او از شکست شیاطین سرخ می‌دهد و این هواداران یونایتد را عصبانی کرده.

خوشحالی مانه و بالوتلی از باخت یونایتد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه مثل بسیاری از هواداران لیورپول دیشب از شکست رقیب سنتی این تیم، منچستریونایتد، خوشحال بوده است اما انتشار پست‌های اینستاگرامی مانه بعد از شکست شیاطین سرخ، هواداران یونایتد را عصبانی کرده است.

 

یونایتد که در پایان نیمه اول جسی لینگارد و آنتونی مارسیال را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده بود، در نیمه دوم کنترل بازی را به پاری سن ژرمن واگذار کرد تا با دریافت دو گل، اولین شکست خود در دوران اوله گنار سولسشر را در بدترین بازی ممکن تجربه کند. اما آنچه در ثانیه‌های پایانی روی زخم هواداران یونایتد نمک پاشید اخراج پل پوگبا از زمین بود، اخراجی که باعث می‌شود پوگبا بازی برگشت در پاریس را از دست بدهد.

 

1381640

 

در انگلیس کمتر هوادار یونایتد خبر نداشت که لیورپولی‌ها از شکست تیم‌شان خوشحالند. این سنتی است که هواداران دو تیم سالها است به آن پایبند هستند. سادیو مانه، ستاره لیورپول هم به عنوان یک هوادار پر و پا قرص، به انتشار مطالبی در اینستاگرام خود پرداخت تا نشان دهد شکست منچستریونایتد برای او هم شیرین بوده است.

 

1381639

 

ماریو بالوتلی، بازیکن سابق سیتی هم دیگر فوتبالیستی بود که با استفاده از توییتر، به خوشحالی خود از باخت یونایتد اشاره کرد و این شکست را به هواداران سیتی تبریک گفت.

 

1381638

 

دیدگاه‌ها