کد خبر : 1591306 | 24 بهمن 1397 ساعت 12:18 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

سفر مرزبان به تهران در آستانه نبرد جذاب با قطبی!

تقابل علیرضا مرزبان و افشین قطبی در حالی هفته آینده رخ می دهد که سرمربی نفت مسجدسلیمان در فاصله چند روز تا مسابقه به تهران سفر کرده است!

به گزارش "ورزش‌سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر روز یکشنبه هفته آینده تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند که در این مسابقه تقابل افشین قطبی و علیرضا مرزبان جذاب خواهد بود.


قطبی و مرزبان حدود 10 سال قبل در پرسپولیس همکار یکدیگر بودند و با وجود قهرمانی سرخ پوشان در آن سال اما همه از اختلافات میان این دو مربی در کادرفنی باخبر بودند. حالا با گذشت 10 سال از آن اتفاقات مرزبان و قطبی در قامت سرمربی دو تیم لیگ برتری در خوزستان با هم روبه رو می شوند.


نفت مسجدسلیمان روز گذشته در حالی که تا دقایق پایانی از پارس جنوبی جم یک بر صفر پیش بودند، در نهایت با گل دقیقه 94 فرزاد حاتمی غافلگیر شدند و بازی را با تساوی به پایان بردند تا یک برد شیرین را از دست بدهند. آن ها حالا 4 روز دیگر باید در اهواز میهمان فولاد باشند. این در حالی است که مرزبان شب گذشته بعد از بازی مسجدسلیمان را به مقصد تهران ترک کرد.


با توجه به زمان اندکی که تا مسابقه بعدی نفت وجود دارد، سفر مرزبان به تهران کمی عجیب به نظر می‌رسد و مشخص نیست به چه دلیلی صورت گرفته است. مرزبان احتمالا ظرف امروز و فردا به مسجدسلیمان برمی گردد تا کنار تیمش باشد اما همین که او حداقل دو روز در تمرینات نفت حضور ندارد، می تواند شرایط این تیم را در آستانه بازی حساس با فولاد دگرگون کند.


با وجود مسائل مطروحه پیش بینی می شود تقابل شاگردان مرزبان و قطبی که روزگاری همکار یکدیگر بودند یکی از جذاب ترین مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر باشد. باید دید در نهایت پیروز این نبرد کدام تیم خواهد بود.

 

عکس ها: مهدی مهران نژاد

 

1381649

 

1381648

دیدگاه‌ها