کد خبر : 1591309 | 24 بهمن 1397 ساعت 12:38 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد شهر؛ لبخند قلعه نویی به جای سکوت (عکس)

امیر قلعه نویی که پیش از بازی با سپیدرود با کنفرانس خبری خاصش دوباره مورد توجه قرار گرفت دیروز با حضور در جایگاه ویژه استادیوم فولاد شهر بازی ذوب آهن با الکویت را از نزدیک دید.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی و ذوب آهن فصل گذشته یکی از بهترین فصل های خود را سپری کردند. هر چند ذوب آهن در گذشته هم با منصور ابراهیم زاده عنوان دومی را به دست آورده بود و حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم بر سکوی دوم ایستاد اما موفقیت تیم در فصل گذشته حلاوت خاصی برای باشگاه داشت چرا که بعد از سال ها به روزهای خوب گذشته برمی گشت و البته کسب عنوان دومی در لیگ برتر دوباره منجر به حضور در لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

امیر قلعه نویی که پیش از بازی با سپیدورد گفته بود آخرین سنگر سکوت است در جریان بازی ذوب آهن – الکویت به احساسات تماشاگران پاسخ داد و شاید به این نتیجه رسید که فوتبال با همه مصائب و زحمت هایی که دارد شیرین است و روزهای تلخ در فوتبال پایدار نیستند همان طور که موفقیت ها همیشگی نیست. امیر قلعه نویی که با سپاهان در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد در حالی تلاش می کند ششمین قهرمانی خود را با سپاهان جشن بگیرد که پیش از این هم با سپاهان دوبار قهرمان لیگ برتر شده بود. او سه بار با استقلال این عنوان را جشن گرفته بود. شاید بعد از قهرمانی با سپاهان امیر قلعه نویی بیانیه جدیدی صادر کند و اذعان کند آخرین سنگر قهرمانی است.

 

و اما ذوب آهن با شکست الکویت ضمن صعود به پلی آف بعدی لیگ قهرمانان آسیا از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کرد و همین شاید باعث شود در ادامه در لیگ برتر بهتر بازی کند و بهتر نتیجه بگیرد. ادای احترام بازیکنان ذوب آهن به تماشاگران خود در هوای سرد اصفهان هم نقطه پایان بازی دیروز ذوب آهن و الکویت بود.

 

1381652

 

1381653

دیدگاه‌ها