کد خبر : 1591345 | 24 بهمن 1397 ساعت 14:52 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز رکورد آسیایی مظاهری با کلین‌شیت (عکس)

رشید مظاهری در بازی های فصل قبل و تا پیش از حذف ذوبی ها موفق شده بود بیشترین سیو را به نام خود بزند. او در اولین دیدار ذوبی ها در مرحله حذفی لیگ قهرمانان دروازه خود را بسته نگه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، گلر موفق ذوبی ها در سال های اخیر، علیرغم حرف و حدیث هایی که مبنی بر جدایی وی به گوش می رسید در نیم فصل دوم لیگ هجدهم نیز از دروازه ذوبی ها محافظت خواهد کرد. رشید روز گذشته در اولین دیدار آسیایی سبزپوشان در مرحله حذفی به میدان رفت و توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.


در این دیدار که تیم الکویت مقابل یاران منصوریان قرار گرفته بود چند حمله خطرناک روی دروازه تیم میزبان به وجود آورد اما هوشیاری گلر جام جهانی ذوبی ها باعث شد تا دروازه تیمش باز نشود. مظاهری در مدت زمان طولانی این بازی با جاگیری خوب و سیوهای به موقع خود، ذوبی ها را به سلامت از زمین خارج کرد.


مظاهری فصل قبل و در بازی های آسیایی توانست به عنوان یکی از بهترین مهره های ذوب آهن نام خود را به عنوان یکی از رکوردداران لیگ قهرمانان آسیا 2018 به ثبت برساند. رشید مظاهری فصل قبل و در حضور گلرهای موفق و نامدار تیم های دیگر، موفق شد بیشترین سیو موفق را به نام خود بزند.

 

1381688

دیدگاه‌ها