کد خبر : 1591352 | 24 بهمن 1397 ساعت 15:13 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای سرمربی تیم هلندی

انگیزه مضاعف ستاره بارسایی آژاکس مقابل رئال

فرانکی دی یونگ، ستاره اول خط میانی آژاکس که از فصل بعد برای بارسا توپ خواهد زد، با وجود مصدومیت مختصری که دارد، امشب مقابل رئال به میدان خواهد رفت.

انگیزه مضاعف ستاره بارسایی آژاکس مقابل رئال

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس امشب در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان رئال از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است.

دی یونگ که در بازی چند روز پیش آژاکس مقابل هراکلس مصدوم شده بود، سرانجام به بازی با رئال رسید.

 

 

1381693

 

 

اریک تن هاخ، سرمربی آژاکس در نشست خبری بازی با رئال و در مورد وضعیت دی یونگ گفت:« شرایط او بهتر است و مقابل رئال بازی خواهد کرد. می دانم که او مشتاق حضور در این بازی است و تصورم بر این است که انگیزه ای دو برابر دیگر بازیکنان دارد؛ چرا که او فصل بعد برای بارسا توپ خواهد زد.

مطمئنم که دی یونگ قصد دارد در ماه های پیش رو بهترین بازی ها را برای آژاکس انجام دهد و خداحافظی خوبی با هواداران داشته باشد. تردیدی نیست که که او با 100 درصد انگیزه برای بازی امشب است.»

 

 

1374165

 

 

رئال:« انها در هفته های اخیر پیشرفت فوق العاده ای داشته اند و نتایج بسیار خوبی گرفته اند. رئال همیشه رئال است و بازی مقابل این تیم تحت هر شرایطی دشوار و البته جذاب است. بازی آنها مقابل اتلتیکو و بارسا را دیدم. رئال بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشت اما ما هم آژاکس هستیم و برابر هیچ تیمی از پیش بازنده نخواهیم بود.»

 

وینیسیوس:« تیم رئال جوان تر از گذشته شده و وینیسیوس هم یکی از ستاره های آنهاست. او خیلی جوان است و همه چیز برای تبدیل شدن به یک ستاره را دارد. در هفته های اخیر ثابت کرده است که شایسته بازی برای باشگاه مهمی چون رئال است.»

 

دیدگاه‌ها