کد خبر : 1591374 | 24 بهمن 1397 ساعت 16:49 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

هفته بیست سوم؛

لیگ‌یک/ دومین تساوی پیاپی ویسی در شاهین

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر موفق شد یک امتیاز از خانه شاهین شهرداری بوشهر کسب کند.

لیگ‌یک/ دومین تساوی پیاپی ویسی در شاهین

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ یک امروز و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که برای دومین مرتبه ویسی را روی نیمکت خود می دید، در خانه از شاگردان کوروش بختیاری زاده پذیرایی می کرد.


این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا ویسی که در اولین مسابقه مقابل مس کرمان به تساوی بدون گل دست یافته بود، در دومین دیداری که هدایت شاهین شهرداری بوشهر را برعهده داشته نتواند به پیروزی و البته گلزنی دست پیدا کند.


امتیازات این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت فراوانی داشت که البته هیچ کدام از دو مربی به طور کامل به خواسته هایی که داشتند نرسیدند. البته شاگردان عبدالله ویسی در این دیدار بیشتر بر توپ و میدان مسلط بودند ولی نتوانستند به هدفشان که کسب سه امتیاز بود، برسند.


شاهین شهرداری بوشهر امیدوار است با ویسی بتواند جواز صعود به لیگ برتر بگیرد ولی آنها در حال حاضر یک بازی کمتر از گل گهر سیرجان دارند و 6 امتیاز کمتر از این تیم، تا در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد و چشم به روزهای آتی داشته باشد.


در سوی دیگر شرایط شهرداری ماهشهر اصلا خوب نیست و آنها که روز گذشته با استعفای نامجومطلق روبرو شدند و امروز کوروش بختیاری زاده را به عنوان مربی روی نیمکت می دیدند، علیرغم اینکه یک امتیاز کسب کردند، در روزی که کارون اروند موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند مقابل بادران شد، 16 امتیازی و تیم آخر جدول به شمار می روند.

دیدگاه‌ها