کد خبر : 1591411 | 24 بهمن 1397 ساعت 19:00 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری و رجوع به روش زیدان در مورد کریس رونالدو

ماکسی آلگری، سرمربی یوونتوس بالاخره روش متفاوتی را در مورد کریستیانو رونالدو به کار گرفت.

آلگری و رجوع به روش زیدان در مورد کریس رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، تردیدی نیست که دلیل پرداخت 100 میلیون یورو از سوی یوونتوس برای جذب کریستیانو رونالدوی 34 ساله، تخصص او در درخشش در رقابت های لیگ قهرمانان و پایان حسرت بیانکونری برای فتح این بازی ها بوده است.

 

1378634

 

اما استفاده مداوم از رونالدو در بازی هایی که به نظر می رسد یوونتوس شانس بالایی در پیروز شدن دارد، باعث افزایش انتقادات از ماکسی آلگری شده است. بسیاری معتقدند باید رونالدو در طول فصل بیشتر استراحت کرده و آماده مراحل پایانی لیگ قهرمانان باشد اما تا امروز آلگری تقریبا در تمامی مسابقات از ستاره پرتغالی خود بهره برده بود.

 

اما به نظر می رسد با نزدیک شدن به مراحل حساس لیگ قهرمانان، روش آلگری در این خصوص تغییر کرده است. رونالدو امروز در تمرینات یووه غایب بوده و دلیل آن نیز استراحت دادن به وی از سوی آلگری بوده است. همچنین به احتمال فراوان رونالدو در بازی ابتدای هفته بعد برابر فروزینونه در سری آ نیز به میدان نخواهد رفت تا آماده جدال حساس اواسط هفته با اتلتیکومادرید باشد.

 

زین الدین زیدان در فصول اخیر از این روش به درستی بهره برد تا رونالدو با درخشش فوق العاده در مراحل حذفی، سه لیگ قهرمانان را برای رئال مادرید به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها