کد خبر : 1591478 | 25 بهمن 1397 ساعت 08:30 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: بازیکنان تاتنهام قهرمان‌های واقعی هستند

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، بعد از پیروزی 3-0 شاگردانش در مقابل دورتموند، که دیشب در استادیوم ومبلی اتفاق افتاد از بازیکنان تیمش به عنوان قهرمان یاد کرد و گفت تاتنهام نباید دست کم گرفته شود.

پوچتینو: بازیکنان تاتنهام قهرمان‌های واقعی هستند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در خانه خود استادیوم ومبلی به مصاف تیم آلمانی بوروسیا دورتموند رفت و با ارائه یک بازی درخشان در نیمه دوم، با گلهای سون هیونگ مین، یان فرتونگن و فرناندو یورنته موفق شد حریف آلمانی را 3-0 از پیش رو بردارد.

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" تیم ما می‌جنگد و من از این بابت خیلی خوشحالم. بازیکنان ما شایسته احترام هستند و به خاطر این پیروزی فقط آنها هستند که باید تشویق شوند. تلاشی که آنها می‌کنند واقعا فوق‌العاده است".

 

1381844

 

پوچتینو با اشاره به سون هیونگ مین که بعد از بازگشت از جام ملتهای آسیا، چهار گل برای تاتنهام به ثمر رسانده مدعی شد او با به ثمر رساندن گل اول، انگیزه زیادی به تاتنهام داده است.

 

پوچه در این باره گفت:" سون یک بار دیگر عالی بود. او بازیکنی است که حضورش در تیم نکات مثبت بسیار زیاد و مهمی دارد. سون با آن لبخند همیشگی و انرژی تمام نشدنی در هر بازی بهتر و بهتر می‌شود".

 

اما پوچتینو معتقد است هنوز کارهای زیادی برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی باید انجام شود. او در این باره گفت:" پیروزی 3-0 نتیجه خیلی خوبی است ولی ما باید در عین حال خودمان را گم نکنیم و حواس‌مان باشد که هنوز یک بازی باقی مانده و باید کار را تمام کنیم. بازی در این رقابتها آن هم در مقابل تیمی مثل دورتموند همیشه دشوار است".

 

دیدگاه‌ها