کد خبر : 1591480 | 25 بهمن 1397 ساعت 08:57 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

فاوره: پیروزی را دودستی تقدیم تاتنهام کردیم

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، از شاگردانش به خاطر شکست 3-0 مقابل تاتنهام عصبانی است و می‌گوید بازیکنان او این پیروزی را به تاتنهام تقدیم کرده‌اند.

فاوره: پیروزی را دودستی تقدیم تاتنهام کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند دیشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در استادیوم ومبلی لندن، خانه تاتنهام، مقابل این تیم با نتیجه 3-0 شکست خورد. اما دورتموند در این بازی فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داد و در نیمه اول بازی تیم بهتر میدان بود. لوسین فاوره، سرمربی دورتموند در پایان بازی از عملکرد شاگردانش ناراضی بود و معتقد بود آنها پیروزی در این بازی را تقدیم شاگردان پوچتینو کرده‌اند.

 

فاوره در این باره گفت:" ما در نیمه اول خوب بازی کردیم و چند فرصت گلزنی داشتیم. در نیمه اول خیلی خوب دفاع می‌کردیم و زمانی که به طرف دروازه آنها حرکت می‌کردیم هم خوب بازی می‌کردیم".

 

1381846

 

سرمربی دورتموند در ادامه گفت:" در شروع نیمه دوم اما همه چیز را دو دستی تقدیم حریف کردیم. وقتی توپ را از دست دادیم و آن سانتر روی دروازه ما انجام شد و گل خوردیم، مثل این بود که گل را دودستی به آنها تقدیم کرده باشیم".

 

فاوره در ادامه اظهار کرد:" بعد از دریافت گل اول سعی کردیم به بازی برگردیم ولی خیلی عجله کردیم و دستپاچه شدیم و این کار را برایمان خیلی دشوار کرد. این در حالی بود که بعضی وقتها باید به دفاع کردن می‌پرداختیم. وقتی گل دوم را دریافت کردیم دیگر نگه داشتن توپ و خلق فرصت برایمان سخت شده بود".

 

 

دیدگاه‌ها