کد خبر : 1591481 | 25 بهمن 1397 ساعت 09:08 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی آژاکس: رد گل ما باعث شرمساری است

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس که تیمش دیشب در یک بازی جنجالی با نتیجه 2-1 مغلوب رئال مادرید شد از بازی تیمش تمجید کرد و نمایش بازیکنان آژاکس را خارق‌العاده خواند.

سرمربی آژاکس: رد گل ما باعث شرمساری است

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس آمستردام دیروز در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در خانه خود به مصاف رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد. بازی دو تیم اما جنجالی بود چرا که در نیمه اول گل نیکلاس تاگلیافیکو بعد از بررسی آن توسط VAR از سوی داور مسابقه، دمیر اسکومینا، مردود اعلام شد.

 

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران حاضر در یوهان کرویف آرنا گفت:" اینکه امروز موفق بودیم به خاطر دفاع خوب و پرس سنگینی بود که روی توپ اجرا کردیم. این به ما اجازه داد موقعیت‌های گلزنی خلق کنیم. آژاکسی که من امروز در زمین دیدم یک تیم فوق‌العاده بود. ما در این سطح بالای رقابتهای اروپایی در مقابل تیمی در کلاس جهانی توانستیم موقعیت‌های گلزنی خلق کنیم".

 

1381847

 

سرمربی آژاکس در ادامه گفت:" تنها جایی که می‌توان از تیم ما انتقاد کرد کمبود درصد استفاده از فرصت‌ها است. اگر بهتر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم دست‌کم باید یک گل دیگر می‌زدیم یا حتی بیشتر. وقتی مقابل رئال بازی می‌کنید حتی یک اشتباه کوچک به بهای سنگینی تمام خواهد شد و ما امشب این را به عینه دیدیم".

 

تن هاگ در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به جنجال داوری بازی گفت:" در مورد ماجرایی که با VAR پیش آمد باید بگویم همه می‌دانیم که در این مرحله از رقابتها استفاده از داور ویدیویی می‌تواند عاملی بسیار مهم و کلیدی باشد. من قاطعانه می‌گویم که نپذیرفتن گل ما از طرف داور واقعا باعث شرمساری است. با اینحال من به تیمم از صمیم قلب تبریک می‌گویم. بچه‌های ما باعث شدند نسبت به آینده آژاکس مطمئن باشیم".

 

دیدگاه‌ها