کد خبر : 1591484 | 25 بهمن 1397 ساعت 09:20 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

سایه محرومیت برای دو بازی بالای سر راموس

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید که اعتراف کرد در جریان بازی دیشب رئال مادرید و آژاکس، عمداً یک کارت زرد گرفته ممکن است با محرومیتی بیشتر از یک بازی روبرو شود.

سایه محرومیت برای دو بازی بالای سر راموس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در خانه آژاکس آمستردام، یوهان کرویف آرنا، به مصاف این تیم رفت تا در یک بازی جنجالی که به دلیل مردود شدن یک گل آژاکس از سوی داور، با استفاده از سیستم VAR، به یکی از خبرسازترین بازی‌های دور رفت مرحله یک‌هشتم چمپیونزلیگ تبدیل شد، در نهایت با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد و با خیالی‌ راحت‌تر از آژاکس به بازی برگشت بیندیشد.

 

بعد از آنکه گل پیروزی‌بخش رئال در دقیقه 87 توسط مارکو آسنسیو به ثمر رسید، هنوز دو دقیقه نگذشته بود که سرخیو راموس یک کارت زرد دریافت کرد تا در بازی برگشت دو تیم در برنابئو محروم باشد. اما راموس می‌تواند در صورت راه‌یافتن رئال به یک‌چهارم نهایی، در بازی تیمش در آن مرحله شرکت کند.

 

1381852

 

اما راموس بعد از بازی با اعتراف به اینکه کارت زرد را عمدا دریافت کرده و از قبل برای گرفتن آن کارت زرد برنامه‌ریزی کرده بوده، خود را با خطر محرومیت طولانی‌تر از سوی یوفا روبرو کرده است. یوفا ممکن است راموس را به خاطر این حرکت به محرومیتی طولانی‌تر از یک بازی محکوم کند.

 

راموس بعد از بازی گفت:" بله، واقعیت این است که وقتی نتیجه را دیدم ... این چیزی بود که از قبل به آن فکر کرده بودم. نمی‌خواهم حریف را دست کم بگیرم ولی بعضی وقتها آدم باید از این تصمیم‌های سخت بگیرد".

 

احتمال محرومیت بیشتر از یک جلسه در این مورد سابقه دارد و در سال 2017، دنی کارواخال به دلیل دریافت یک کارت زرد عمدی در بازی مقابل آپوئل، توسط یوفا به جای یک بازی، به دو بازی محرومیت محکوم شده بود.

 

دیدگاه‌ها