کد خبر : 1591494 | 25 بهمن 1397 ساعت 10:45 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرتونگن: گل زدن در لیگ قهرمانان چیز دیگری است

تاتنهام دیشب در خانه خود با شایستگی موفق شد دورتموند را 3-0 شکست دهد و اولین گام را برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا محکم بردارد.

فرتونگن: گل زدن در لیگ قهرمانان چیز دیگری است

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول بازی دو تیم تاتنهام و دورتموند در استادیوم ومبلی، آرام و تقریبا بدون حادثه گذشت ولی با شروع نیمه دوم تاتنهامی‌ها با گلهای سون، فرتونگن و یورنته موفق شدند یک پیروزی رویایی بدست بیاورند. 70هزار هوادار تاتنهام درحالیکه از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیدند استادیوم تاریخی ومبلی را ترک کردند.

 

1381870

اما یان فرتونگن، ستاره بلژیکی تاتنهام که در بازی دیشب موفق شد اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر برساند در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت شب خاصی را پشت سر می‌گذارد و از اینکه موفق شده در لیگ قهرمانان برای تیمش گلزنی کند بسیار خوشحال است و سر از پا نمی‌شناسد.

 

فرتونگن به خبرنگاران گفت:" دورتموند در نیمه دوم کمی افت کرده بود و گل زودهنگام سون در این نیمه به ما خیلی کمک کرد. ما بعد از آن گل اعتماد به نفس لازم برای ادامه حملات را پیدا کردیم. این اولین گل من در این رقابتها بود و بعدش باید منتظر VAR و تایید گل می‌ماندم که لحظات خیلی سختی بود ولی خوشبختانه گل قبول شد و توانستم گلم را جشن بگیرم".

 

فروتونگن در ادامه گفت:" گل زنی برای تاتنهام، آن هم در ومبلی، آن هم در لیگ قهرمانان، مگر از این بهتر می‌شود، چیز دیگری را تصور کرد؟"

 

دیدگاه‌ها