کد خبر : 1591502 | 25 بهمن 1397 ساعت 11:26 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از رقبای نماینده های ایران در دوحه

آغاز لیگ ستارگان قطر با تازه واردهای سرشناس

بعد از نزدیک به دو ماه وقفه از امروز لیگ ستارگان قطر وارد هفته شانزدهم خود می شود تا تنور این رقابت ها دوباره داغ شود.

آغاز لیگ ستارگان قطر با تازه واردهای سرشناس 

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی قطر برای اولین بار در جام ملت های آسیا 2019 آن هم در خاک دشمن دیپلماتیک این روزها باعث شد تا نگاه ها به میزبان جام جهانی آتی در سال 2022 و رقابت های باشگاهی در آن بیشتر از همیشه شود. دو ماه بعد از آخرین بازی برگزار شده در این رقابت ها میان السد و الدحیل از عصر امروز بازی ها وارد هفته شانزدهم خود می شود تا دوباره تنور مسابقات داغ شود.


اضافه شدن ستاره های سرشناس خارجی همین طور مربیانی مطرح به نیمکت های رهبری برخی تیم ها بر حساسیت و جذابیت لیگ ستارگان خواهد افزود. اما در کنار این مسائل نزدیک شدن به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نیز مزید برعلت شد تا این بازی ها برای فوتبالدوستان ایرانی جذاب تر نیز پیگیری شود. در اولین روز از هفته شانزدهم دو نماینده پلی آفی قطر در ACL که هفته آینده باید از سایپا و ذوب آهن ایران میزبانی کنند به مصاف رقبای خود می روند.


الغرافه با در اختیار داشتن مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران به مصاف ام صلال می رود. زرد و آبی های شهر دوحه که هفته آینده میزبان ذوب آهن و علی منصوریان خواهند بود بعد از قهرمانی در جام حذفی قطر با روحیه ای دوچندان در غیاب ستاره هلندی و مصدوم خود به میدان می روند تا به وضعیت خود در جدول سرو سامان بدهند.


اما حساس ترین مصاف شب اول را دو رقیب دیرینه در دوحه خواهند داشت، جایی که العربی با مرتضی پورعلی گنجی ستاره جدید و ایرانی خود در یکی از دربی های معروف فوتبال قطر به مصاف الریان رقیب سایپا و علی دایی خواهد رفت. بازگشت پورعلی گنجی آن هم بعد از تنها نیم فصل به لیگ ستارگان می تواند بر جذابیت های این بازی ها اضافه کند چون شماره 88 العربی در مواجهه با ستاره های سرشناس الریان در خط حمله می تواند راه مهار آنها را به مدافعان سایپا بیاموزد.

 

1381921

دیدگاه‌ها