کد خبر : 1591534 | 25 بهمن 1397 ساعت 11:53 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: ایکاردی خودش خواست از فهرست خط بخورد

لوچانو اسپالتی، سرمربی باشگاه اینترمیلان مدعی شد که ایکاردی برای دیدار تیمش مقابل راپید وین به اردوی اینتر دعوت شده ولی این خودش بوده که تصمیم گرفته تیم را همراهی نکند.

اسپالتی: ایکاردی خودش خواست از فهرست خط بخورد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر روز گذشته اعلام کرد که بازوبند کاپیتانی را از ایکاردی گرفته و آن را به سمیر هندانوویچ اهدا کرده است. این تصمیم حواشی بسیاری از شب گذشته به وجود آورده که گفته می‌شود کنار گذاشتن ایکاردی از فهرست باشگاه برای بازی بعدی یکی از آنهاست. در حقیقت نشریات ایتالیایی معتقدند که صحبت‌های همسر ایکاردی باعث شده تا اختلافات بین او و باشگاه جدی تر از قبل شود و در نهایت او از فهرست تیم کنار گذاشته شود. با این حال، اسپالتی تایید کرد که ایکاردی با تصمیم خودش از فهرست کنار گذاشته شد.

 

 

1381699

 

 

او گفت:" تصمیم گرفتن کاپیتانی از ایکاردی، سخت و دردناک بود. ما از ارزش او آگاه هستیم و به نظرم تصمیم خیلی سختی بود ولی تمامی اعضای باشگاه اینتر بر سر این تصمیم موافقت کردند. مائورو برای حضور در وین در فهرست قرار داشت ولی خودش نخواست که همراه تیم باشد. پس از ناهار، او به ما گفت که احساس می‌کند نمی‌خواهد تیم را در این سفر همراهی کند، یک موضوعی او را خیلی اذیت می‌کرد و روی تیم هم تاثیر می‌گذاشت. ما باید فقط به بازی فکر کنیم. تمام توجهات باید به این بازی باشد تا بتوانیم مقابل یک رقیب قدرتمند نتیجه خوبی کسب کنیم."

 

اسپالتی درباره موضوع تمدید قرارداد که گفته می‌شود یکی از دلایل اختلاف باشگاه و ایکاردی است گفت:" من پس از بازی با پارما هم گفتم که موضوع قراردادها به من ربطی ندارد ولی مشخصا ما از وضعیت به وجود آمده خجل هستیم و متاسفانه او را مقابل یک حریف قدرتمند در اختیار نخواهیم داشت. خوشبختانه بازیکنی مثل لوتارو را داریم که جایگزینش کنیم."

دیدگاه‌ها