کد خبر : 1591641 | 25 بهمن 1397 ساعت 21:31 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

الغرافه و طارمی با باخت به ذوب آهن رسیدند

تیم الغرافه قطر در روزی که مهدی طارمی را در اختیار داشت و از حریف هم پیش افتاد، مقابل ام صلال شکست تلخی را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر امروز با دیدار تیم های الغرافه و ام صلال به میزبان تیم الغرافه برگزار شد. شاگردان کریستین گورکوف که هفته آینده دیدار حساسی را مقابل ذوب آهن برگزار خواهند کرد، امیدوار بودند با پیروزی برابر ام صلال میانه جدولی راه رسیدن به رتبه های بالایی جدول را پیدا کنند.

 

در ابتدای مسابقه نیز فهد الشمری موفق شد دروازه ام صلال را باز کرده و یاران مهدی طارمی را جلو بیاندازد اما ده نفره شدن الغرافه 5 دقیقه قبل از گل باعث شد تا بازی تحت تاثیر قرار بگیرد. سعید الحاج خطای شدیدی را روی محمود المواس بازیکن تیم ام صلال انجام داد و داور را مجاب کرد تا در دقیقه 34 کارت قرمز را به او نشان دهد. با این حال نیمه نخست با برتری الغرافه به پایان رسید.

 

اما در نیمه دوم ام صلال موفق شد در فاصله 7 دقیقه دروازه تیم الغرافه را دو بار باز کند. در ابتدای ذیاب العنابی و سپس اندرسون کونسیسائو مدافع بلند قامت و سابق تیم رئال مایورکا گلزنی کردند تا ام صلال با این برد از الغرافه پیشی بگیرد و به رده هفتم جدول صعود کند. در صورت پیروزی الشحانیه و القطر در این هفته، امکان دارد الغرافه تا رده دهم لیگ 12 تیمی قطر نیز پایین برود.

 

مهدی طارمی ملی پوش ایرانی در این بازی 90 دقیقه در زمین حضور داشت.

 

1382071

دیدگاه‌ها