کد خبر : 1591700 | 26 بهمن 1397 ساعت 08:35 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

امری: ناامید نیستیم، یک بازی دیگر باقی مانده

اونای امری، سرمربی آرسنال، بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل باته بوریسوف، در لیگ اروپا، مدعی شد هنوز همه چیز برای آرسنال تمام نشده و این تازه نیمی از جدال دو تیم بوده است.

امری: ناامید نیستیم، یک بازی دیگر باقی مانده

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در بلاروس، در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف تیم باته بوریسوف رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد تا یکی از نتایج عجیب این دور از رقابتها رقم بخورد. اونای امری که در کنفرانس خبری بعد از بازی با سیل سوال‌های انتقادی خبرنگاران مواجه بود سعی کرد خود را آرام نشان داده و تیمش را نسبت به صعود به مرحله بعدی امیدوار نشان دهد.

 

امری در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" این بازی اول ما است. ما هفته آینده 90 دقیقه دیگر با این تیم بازی خواهیم کرد و من مطمئنم که بازی برگشت با این بازی کاملا متفاوت خواهد بود. ما امروز در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و فرصت گلزنی خلق کردیم. هفته پیش بارها پیش آمد که برای گلزنی بخت با ما یار بود ولی امروز نتوانستیم فرصت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم".

 

1380278

 

امری در پاسخ به پرسشی درباره نبود خلاقیت در آرسنال و نیاز این تیم به مسوت اوزیل گفت:" هر بازیکنی می‌تواند در صورت نیاز بازی کند. امروز بازیکنانی که اینجا به میدان رفتند، ما با آنها می‌توانستیم این بازی را ببریم و پیروز از زمین بیرون بیاییم. عملکرد ما در بازی امروز از دید من با عملکرد هفته گذشته‌مان در لیگ برتر تفاوتی نداشت. ما شایسته پیروزی بودیم ولی نتوانستیم نتیجه‌ای که باید را بدست بیاوریم".

 

امری در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید از این شکست شوکه شده است یا نه، گفت:" نه، چون می‌دانستم که ما در این مرحله دو بازی خواهیم داشت. ما اینجا می‌خواستیم بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاوریم. من به این تیم احترام می‌گذارم و بازی‌های قبلی‌شان را تماشا کرده‌ام. آنها تیم خیلی خوب سازماندهی شده‌ای هستند. ما سعی کردیم مانع از گلزنی‌شان شویم ولی آنها بالاخره موفق شدند یک گل به ثمر برسانند".

 

دیدگاه‌ها