کد خبر : 1591709 | 26 بهمن 1397 ساعت 10:11 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی لاکازت از هواداران آرسنال(عکس)

الکساندر لاکازت که در جریان شکست 1-0 آرسنال مقابل باته بوریسوف در دقیقه 85 از زمین اخراج شد و بازی برگشت دو تیم را از دست داد، از هواداران آرسنال عذرخواهی کرد.

عذرخواهی لاکازت از هواداران آرسنال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از شکست غیرمنتظره آرسنال مقابل باته بوریسوف، در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم لیگ اروپا که دیشب در زمین این باشگاه کوچک بلاروس اتفاق افتاد، الکساندر لاکازت، تک‌مهاجم نوک آرسنال که   در دقیقه 85 بازی از زمین اخراج شد تا بازی برگشت دو تیم در لندن را هم از دست بدهد، از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

 

1382147

 

لاکازت در دقیقه 85 بازی به دلیل استفاده از آرنج خود برای ضربه زدن به یکی از بازیکنان حریف، بلافاصله از طرف داور مسابقه اخراج شد. لاکازت به فاصله کمی بعد از پایان بازی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از هواداران آرسنال پوزش خواست.

 

1382148

 

لاکازت در پست عذرخواهی خود نوشت:" از اینکه باعث ضربه خوردن تیم شده‌ام واقعا ناراحتم. باید آرامش خودم را حفظ می‌کردم ولی این کار همیشه ساده نیست. متاسفم. ولی هنوز 90 دقیقه برای ما باقی مانده و من اطمینان دارم که هم‌تیمی‌هایم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد".

 

1382149

 

اونای امری، سرمربی آرسنال هم بعد از بازی در کنفرانس خبری، درباره اخراج لاکازت گفت:" من آن صحنه را ندیدم ولی فوتبالیست‌ها باید بتوانند عصبانیت خود را کنترل کنند. اخراج لاکازت برای ما خبر بدی است. او هفته آینده برای ما بازی نخواهد کرد ولی حالا یک بازیکن دیگر فرصت به میدان رفتن را پیدا کرده است".

 

 

دیدگاه‌ها