کد خبر : 1591716 | 26 بهمن 1397 ساعت 10:26 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان چلسی: به خاطر گلی که خوردیم عصبانی‌ام

با وجود پیروزی 2-1 چلسی مقابل مالمو در لیگ اروپا، سزار آسپیلی‌کوئتا، کاپیتان چلسی از دریافت گل توسط تیمش در دقایق پایانی ناراحت است و می‌گوید آبی‌های لندن باید بدون گل خورده پیروز می‌شدند.

کاپیتان چلسی: به خاطر گلی که خوردیم عصبانی‌ام

به گزارش "ورزش سه"،  چلسی دیروز در زمین تیم سوئدی مالمو، در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا، مهمان این تیم بود و در نهایت با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید. اما سزار آسپیلی‌کوئتا، کاپیتان چلسی از نتیجه کسب شده توسط تیمش راضی نیست و می‌گوید آبی‌های لندن باید با اختلاف بیشتری به پیروزی می‌رسیدند.

 

چلسی دیشب در زمین مالمو با گلهای راس بارکلی و اولیویه ژیرو به روند اخیر چهار شکست پیاپی در بازی‌های خارج از خانه پایان داد. اما اشتباه ماتئو کواچیچ در دقایق پایانی بازی باعث شد آندرس کریستیانسن یکی از گلهای چلسی را جبران کند تا کار آبی‌های لندن در بازی برگشت که هفته آینده برگزار خواهد شد، کمی سخت‌تر شود.

 

1382157

 

چلسی نسبت به بازی قبلی خود، شکست تحقیرآمیز 6-0 مقابل منچسترسیتی، به مراتب بهتر بازی کرد اما کاپیتان تیم، آسپیلی‌کوئتا از اینکه تیمش نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد ناراحت بود.

 

آسپیلی‌کوئتا بعد از بازی گفت:" ما روز یکشنبه در لیگ برتر شکست خیلی تلخی خوردیم ولی در این رقابتها در مرحله حذفی هستیم و بنابراین شروع خوب در این مرحله برایمان اهمیت زیادی داشت".

 

کاپیتان چلسی در ادامه گفت:" ما در این بازی آنقدر شانس داشتیم که نتیجه بهتری بدست بیاوریم ولی آنها بودند که اواخر بازی گل زدند. حالا هفته آینده کارمان سخت‌تر شده و باید با تلاش بیشتری بازی کنیم".

 

آسپیلی‌کوئتا اضافه کرد:" در نیمه دوم کنترل بازی فقط دست ما بود و فرصتهای گلزنی زیادی داشتیم. برای همین از اینکه گل خوردیم و نتیجه بهتری بدست نیاوردیم خیلی عصبانی هستیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها