کد خبر : 1591729 | 26 بهمن 1397 ساعت 11:19 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسوت اوزیل: آرسنال در لندن صعود می‌کند

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال بعد از شکست این تیم مقابل باته بوریسوف با ارسال پیامی برای هم‌تیمی‌هایش از آنها خواست نگران نباشند چون در بازی برگشت فرصت جبران خواهند داشت.

مسوت اوزیل: آرسنال در لندن صعود می‌کند

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از آنکه آرسنال دیشب در خانه تیم کوچک باته بوریسوف از کشور بلاروس، با شکستی غیرمنتظره به کار خود در بازی رفت پایان داد، مسوت اوزیل، ستاره توپچی‌ها به  هم‌تیمی‌هایش روحیه داد و گفت آرسنال در بازی برگشت با روحیه بالا باته را شکست خواهد داد و به مرحله بعدی لیگ اروپا صعود خواهد کرد.

 

اوزیل که در بازی قبلی آرسنال در لیگ برتر که با پیروزی این تیم مقابل هادرزفیلد به پایان رسیده بود به دلیل بیماری در ترکیب توپچی‌ها حضور نداشت، با اینکه در طول هفته با تیم تمرین کرده بود، در سفر به بلاروس هم با این تیم همراه نبود و دیروز بازی نکرد.

 

1382176

 

اوزیل بعد از شکست عجیب آرسنال مقابل باته بوریسوف با انتشار پیامی از هم‌تیمی‌هایش حمایت کرده و برای جبران شکست در بازی برگشت و صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا به آنها روحیه داد.

 

اوزیل در توئیتر با انتشار پستی نوشت:" این نتیجه‌ای که می‌خواستیم نبود ولی می‌توانیم در بازی برگشت جبران کرده و به مرحله بعد صعود کنیم".

 

اوزیل در ادامه پست توییتری خود نوشت:" بیایید در ورزشگاه امارات به خاطر هواداران‌مان جبران کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها