کد خبر : 1591755 | 26 بهمن 1397 ساعت 12:57 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: گاهی لازم است بازیکنانم را کامل کنترل کنم

درحالیکه لیورپول برای پشت سر گذاشتن اردویی چهارروزه به اسپانیا سفر کرده و در کمپ مشهور ماربلای این کشور اردو زده ، یورگن کلوپ، از این برنامه تیمش دفاع کرد.

کلوپ: گاهی لازم است بازیکنانم را کامل کنترل کنم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و یورگن کلوپ از وقفه چند روزه بوجود آمده در برنامه بازی‌های خود استفاده کرده و برای برگزاری اردویی در آب و هوای گرم راهی اسپانیا شده و در کمپ مشهور ماربلا در این کشور مستقر شد. قرمزهای آنفیلد از این اردوی چهارروزه برای آمادگی هر چه بیشتر در آستانه بازی حساس‌شان با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا استفاده کردند.

 

یورگن کلوپ در مصاحبه با وبسایت باشگاه لیورپول از این اردو دفاع کرده و  این برنامه را برای تیمش لازم تشخیص داده است.

 

1382207

 

کلوپ در این مصاحبه گفت:" ما در اردوی اسپانیا می‌توانیم سخت تمرین کنیم و تیم را تحت فشار بگذاریم. در فوتبال گاهی اوقات تیم باید در دوره‌هایی تحت فشار قرار بگیرد. همیشه نمی‌توان صرفا به کارهای تاکتیکی بسنده کرد. گاهی اوقات بازیکنان باید تحت فشار قرار بگیرند تا شرایط بازی‌های بزرگ برایشان تداعی شود".

 

کلوپ در ادامه گفت:" این اردو برای ما یک برنامه فشرده آماده‌سازی برای ادامه فصل است. هدف ما فقط بایرن مونیخ نیست هر چند بازی با بایرن هم یکی از هدفهای ما در این اردو است".

 

کلوپ در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" بعد از بایرن باید به مصاف منچستریونایتد برویم و بعد از آن هم پشت سر هم با تیمهای بزرگ بازی داریم. دلیل اردوی ما در اسپانیا همین است. شاید بعضی‌ها بپرسند شما که همیشه با هم هستید چه نیازی به چنین اردویی دارید. ولی جواب من این است که من به عنوان مربی گاهی اوقات باید بدانم بازیکنانم بین جلسات تمرین چکار می‌کنند".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" ما اینجا همه چیز را کنترل می‌کنیم و من از این بابت راضی هستم. بچه‌ها هم از شرایط اردو خوش‌شان آمده. قرار که نیست سه هفته در این شرایط باشیم. طول مدت اردو فقط چهار روز است".

 

 

دیدگاه‌ها