کد خبر : 1591787 | 26 بهمن 1397 ساعت 14:46 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

راموس و احتمال بالای تکرار اتفاق تلخ مقابل آژاکس

سرخیو راموس در دیدار چهارشنبه شب رئال در زمین آژاکس با گرفتن یک کارت زرد عمدی حالا خطر محرومیت دو جلسه ای را نزدیک تر از همیشه حس می کند.

راموس و احتمال بالای تکرار اتفاق تلخ مقابل آژاکس

به گزارش "ورزش سه"، اواخر بازی و در حالی که رئال 1-2 از میزبان خود پیش بود، راموس به شکلی عامدانه از داور کارت گرفت تا در بازی برگشت محروم باشد و بتواند در صورت صعود رئال، با خیال راحت پای به یک چهارم نهایی بگذارد.

 

 

1382034

 

 

خود راموس در مصاحبه پس از بازی گاف بزرگی داد و عامدانه بودن حرکتش را تایید کرد و حالا یوفا تحقیقات در این زمینه را شروع کرده و گفته می شود که دو جلسه محرومیت در انتظار کاپیتان رئال خواهد بود.

 

جالب اینکه مشابه این اتفاق فصل 11-2010 نیز رخ داده بود. در هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان، رئال در زمین آژاکس به میدان رفت و در آن بازی نیز راموس با گرفتن یک کارت زرد عامدانه بازی بعدی تیمش برابر اوسر را از دست داد تا با خیال راحت به یک هشتم نهایی برسد.

 

 

1382246

 

 

در واقع این مورینیو بود که از طریق یرژی دودک، گلر لهستانی پیغامی را به کاسیاس رساند و کاسیاس نیز آن را به راموس و ژابی آلونسو منتقل کرد. در واقع آقای خاص از دو ستاره تیمش خواسته بود تا عمدا کارت بگیرند.

یوفا به این حرکت مورینیو با 30 هزار یورو جریمه واکنش نشان داد؛ ضمن اینکه باشگاه رئال 100 هزار یورو و راموس و ژابی نیز 20 هزار یورو جریمه شدند. کاسیاس و دودک نیز به ترتیب 10 و 5 هزار یورو از سوی یوفا جریمه شدند.

این بار راموس احتمالا علاوه بر جریمه مالی مشابه، از دو بازی رئال نیز محروم خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها