کد خبر : 1591849 | 26 بهمن 1397 ساعت 18:16 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

در روز رویارویی با یاران قدیمی

یزدانی؛ برنده چالش گلزنی به تیم سابق

دیدار امروز دو تیم سپاهان و پیکان در صورتی برگزار شد که 5 بازیکن و 1 مربی، روبروی تیم سابق خود قرار گرفتند.

یزدانی؛ برنده چالش گلزنی به تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر، دو تیم پیکان و سپاهان در حالی با یکدیگر روبرو شدند که بازیکنان فراوانی را از تیم روبرو، در ترکیب تیم فعلی حضور یافتند.

 

از جذابیت های دیدار دو تیم پیکان و سپاهان حضور تعدادی از بازیکنان قدیمی هر یک از تیم ها در ترکیب حریف بود. پنج بازیکن و یک مربی امروز رودرروی تیم سابق خود قرار گرفته بودند.


مهدی امینی، شاهین ثاقبی، امیرحسین کریمی سه بازیکنی بودند که امروز در ترکیب تیم پیکان به میدان رفتند که البته مهدی امینی هنوز هم با سپاهانی ها قرارداد دارد اما به صورت دو ساله و قرضی  پیراهن پیکانی ها را به تن می کند. البته از جمع پیکانی ها باید به حسین فرکی نیز اشاره کرد که پیش از این به همراه سپاهان به عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کرده بود.


اما در تیم مقابل پیام نیازمند و سیاوش یزدانی دو بازیکنی هستند که در لیگ های قبلی با پیراهن پیکان به میدان رفتند اما در لیگ فعلی برای سپاهانی ها به میدان می رود.


نکته جالب در این باره اینکه تنها گل این دیدار را نیز یکی از همین پنج بازیکن به ثمر رساند. سیاوش یزدانی، مدافع تیم سپاهان توانست در همان نیمه اول کار را برای تیمش یکسره کند و بازی خوب خود را با گلزنی تکمیل کند و به همین دلیل مدافع بلندبالای سپاهانی ها را می توان برنده چالش امروز دیدار شهر قدس دانست.

دیدگاه‌ها