کد خبر : 1591851 | 26 بهمن 1397 ساعت 19:35 | 102.5K بازدید | 0 دیدگاه

داور از من عذرخواهی کرد

شفر: اشکان باید با دو کارت اخراج می شد

سرمربی استقلال می گوید داور مسابقه دو مرتبه باید دژاگه را اخراج می کرد.

شفر: اشکان باید با دو کارت اخراج می شد

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:


دژاگه باید اخراج می شد
امروز دو اشتباه داشتیم که یکی از آن‌ها تبدیل به گل تراکتورسازی شد. بازیکنی که گل زد یعنی دژاگه باید بعد از خطا روی امید نورافکن اخراج می‌شد. او بعد از گل هم وارد قسمت تماشاگران شد و باید کارت زرد دوم را می‌گرفت. در مجموع خوب بازی کردیم. یک اشتباه از ما باعث گل حریف شد. از کارگروهی، فوتبال و قدرت تیمم راضی هستم. در نیم ساعت آخر خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت زیادی داشتیم ولی شانس نداشتیم. الان به هشتاد درصد آمادگی رسیدیم. بازیکنان جدید باید آمادگی جسمانی بیشتری داشته باشند. روی ایسما و منشا کار می‌کنیم. هیچ نگرانی بابت آینده نداریم. تیم خوبی داریم. در بازی با پدیده هم بعد از اینکه گل درست ما را داور اعلام نکرد، دیدم در رسانه‌ها عذرخواهی کرد. امروز هم داور پیش من آمد و گفت بابت اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم. این نشان دهنده شجاعت و شهامت او است.


از عملکرد تیم راضی هستم
به بازیکنانم افتخار می‌کنم. در ورزشگاه مملو از تماشاگر، کار برای حریف سخت می‌شود. ما ۲۰۰ تماشاگر داشتیم که از دیدن آن‌ها خوشحال شدم. در این بازی خوب بودیم ولی ضربات آخرمان تبدیل به گل نشد. در ۱۵ دقیقه پایانی چندین موقعیت گلزنی داشتیم که به گل تبدیل نشد. الان از نتیجه خوشحال نیستیم ولی از عملکرد تیم راضی هستیم و برای بازی‌های آینده بهتر می‌شویم.

 

او افزود: خوشحالم که تیم جدیدی را می‌سازیم. قبل از شروع فصل، مدیران قبلی چند بازیکن را حفظ نکردند و چند بازیکن از تیم رفتند. ما باید تیم جدیدی را می‌ساختیم. باید در نیم فصل تیم جدید بسازیم. به نظر می‌رسد هر شش ماه یک بار باید تیم جدیدی بسازم. این تیم جدید ما است و برای آینده شرایط خوبی داریم.

 

 

شانس های قهرمانی؟

فکر می‌کنم سپاهان، پدیده، تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند. یک بازی عقب افتاده داریم. امیدوارم بازی بعد مقابل ذوب آهن و در بازی‌های داخل خانه بهتر نتیجه بگیریم. سطح فنی بازی‌ها در ایران نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و هر چه می‌گذرد کیفیت بازی‌ها بهتر می‌شود.

 

 

اخراج نشدن دژاگه؟

در همه جای دنیا، وقتی بازیکن وارد قسمت هواداران می‌شود، باید کارت زرد بگیرد. اگر بازیکن ما هم چنین کاری کند و کارت زرد بگیرد، درست است. دژاگه به سمت قسمت هواداران رفت و هواداران به سمت او نیامدند. نمی‌خواهم درباره داوری منفی صحبت کنم. شاید آن صحنه را ندید. بعد از بازی هم عذرخواهی کرد و مسئله‌ای نیست.

 

 

این بازی جنگ بود؟

دوست ندارم کسی از کلمه جنگ برای فوتبال استفاده کند. فوتبال برای خوشحالی است. شاید در طول بازی، بازیکنی اشتباه کند و یا اشتباه نکند اما این موضوع دلیلی برای خشونت نیست. برای هواداران خوب نیست که فوتبال را به جنگ تشبیه کنیم.

 

 

منشا و ایسما؟

ایسما و منشا دو بازیکن جدید ما هستند. شجاعیان بعد از مدت‌ها مصدومیت برگشته است. او بازیکن خوب و باشخصیتی است. باید تمرینات بدنی را با مربی بدنساز انجام دهند و در هفته‌های آینده بهتر هم می‌شوند.

 

 

گل تراکتورسازی؟

پاسی که به اشکان دژاگه رسید به خاطر تغییر تاکتیک تیم حریف نبود و به خاطر اشتباهات بازیکنان ما رخ داد. ما اشتباهی داشتیم و بازی به سمت راست عوض شد و ما اشتباه کردیم. من اشکان را از آلمان می‌شناسم. او بازیکن خوبی است. این را هم باید بگویم که در نیمه اول شانس گلزنی نداشتیم و در نیمه دوم با تغییراتی که لحاظ کردیم، موقعیت‌های گلزنی داشتیم ولی در نهایت گل نشد.

 

پاتوسی؟

این مشکلی است که داریم و باید بگویم که در هفته‌های قبل چیزهای خوبی در تیم نداشتیم. همه اتفاقات روی تیم اثر گذار است. خوشحال هستم کادرفنی ما شامل خودم، میگوئل، بیژن طاهری، ساشا و فرهاد مجیدی می‌توانند تیم را از این شرایط خارج کنند. بارها هم گفتم که اینستاگرام و شایعات فضای مجازی را نخوانند.

 

اشتباهات؟
طبیعی است که ما به خاطر گل دژاگه باختیم. بازیکن شماره هفت بود یا ۱۰؟ ما هم شانس داشتیم و موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد. اشکان در این بازی گل زد. ما اشتباه کردیم و توپ به او رسید و دژاگه گل زد. ما موقعیت داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم و در نهایت باختیم. اگر هر بازیکنی از هر تیمی نتواند وارد محوطه جریمه شود و اشتباه کند، گلی به ثمر نمی‌رسد. الان هم می‌گویم داور از من عذرخواهی کرد و مشکلی وجود ندارد. ممکن است در هر زمانی اشتباه کنیم. هر کسی هم قادر به اشتباه است و کاری نمی‌توان کرد. خود شما اشتباه نمی‌کنید؟ هر آدمی اشتباه می‌کند. در نهایت خوشحالم که به تبریز آمدم.

دیدگاه‌ها