کد خبر : 1591853 | 26 بهمن 1397 ساعت 18:35 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

اکبر ایمانی؛ جنگجویی که استقلال نداشت(عکس)

هافبک تدافعی تراکتورسازی عملکرد خیلی خوبی در میانه زمین مقابل استقلال داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی امروز در شرایطی مقابل استقلال به برتری رسید و 3 امتیاز شیرین و ارزشمند را به دست آورد که خط هافبک این تیم نمایش خیلی خوبی داشت و توانست در مواجهه با هافبک‌های استقلال کاملا برتر عمل کند. در مسابقه‌ای که ستاره‌های زیادی در خط هافبک دو تیم حضور داشتند و از قبل پیش‌بینی می‌شد که شاهد یک جنگ تمام عیار میان هافبک ها باشیم، بازیکنان میانی تراکتورسازی بهتر کار کردند و اجازه ندادند استقلال از عمق به محوطه جریمه برسد.

 


در این بین اکبر ایمانی هافبک تدافعی سرخ‌پوشان نقش بسزایی داشت. ایمانی با دوندگی زیاد اکثر نبردهای تن به تن در میانه زمین را به سود خود پایان برد. او با استفاده از قدرت بدنی بالایی که دارد، روی هوا اکثر سرها را روی سر بازیکنان استقلال زد و روی زمین هم در دفع توپ بسیار موفق عمل کرد. از سوی دیگر ایمانی توانست در بازیسازی هم موثر باشد. قطع توپ‌های ارسالی از سوی هافبک های استقلال برای استفاده از مهاجم کاری بود که ایمانی بسیار خوب آن را انجام داد و اجازه نداد از عمق موقعیتی به تراکتور تحمیل شود.

 


عملکرد خوب ایمانی در دقایق پایانی هم ادامه داشت تا اینکه در نهایت استقلالی‌ها وقتی متوجه شدند نمی‌توانند از وسط به تراکتورسازی ضربه بزنند سعی کردند توپ را به کناره‌ها ببرند و به سانتر از جناحین رو بیاورند.

 


به عبارت بهتر اکبر ایمانی دقیقا همان بازیکنی بود که استقلال در وسط زمین نداشت. او وظایفش به عنوان یک هافبک دفاعی را به خوبی انجام داد و درست مثل دورانی که امید ابراهیمی در میانه زمین استقلال میدانداری می‌کرد توانست تیمش را در دفاع و حمله در وضعیت خوبی قرار دهد و یکی از بهترین بازیکنان زمین(اگر نگوییم بهترین) باشد.

 


بی تردید مسئولان و کادرفنی تراکتورسازی خرید ایمانی در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر بسیار خوشحالند. با این شرایط شاید با درخشش احتمالی ایمانی در بازی‌های آینده حالا حالاها حضور کوین کنستانت در ترکیب اصلی تراکتورسازی هم به تعویق بیفتد.

 

1382365


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها