کد خبر : 1591910 | 26 بهمن 1397 ساعت 20:33 | 138K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز جنگ جدید در فوتبال ایران

بیانیه نویسی به میکسدزون ها کشیده شد!

اعتراض ها به داوری و شرایط موجود در بین 4 تیم مدعی لیگ برتری هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد و حاشیه های پیرامون آن بیشتر می شود.

بیانیه نویسی به میکسدزون ها کشیده شد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان نیم فصل اول 5 ضلعی قهرمانی فوتبال ایران به طور کامل شکل گرفته است و در بین این 5 تیم شاید فقط پدیده باشد که وارد فضای پرتنش بیانیه ای نویسی علیه شرایط موجود نشده است و 4 تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان در کنار رقابت های فوتبالی با بیانیه ای نویسی و کارهای از این دست تلاش می کنند هم داوران را تحت تاثیر قرار بدهند و هم شرایط را بیرون زمین به نفع تیم خود تغییر بدهند.


از بیانیه تراکتورسازی بعد از تساوی برابر نساجی گرفته تا اعتراض رسمی باشگاه سپاهان و استقلال به اظهارات برانکو در نشست خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان و البته بیانیه تند باشگاه پرسپولیس علیه این دو باشگاه تنها بخشی از بیانیه هایی است که در این مدت بین 4 تیم پرطرفدار فوتبال ایران دست به دست شده است و فضای فوتبال را ملتهب تر از گذشته کرده است.

 


اما امروز در پایان بازی استقلال برابر تراکتورسازی اعتراض ها وارد فاز جدیدی شد، جایی که روزبه چشمی و داریوش شجاعیان به عنوان دو بازیکنی که در بازی به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفتند روبروی خبرنگاران قرار گرفتند و مدعی شدند قوانین برای همه تیم های لیگ برتری یکسان اجرا نمی شود و اعتراض شدید پرسپولیسی ها در دو هفته گذشته همان جریمه ای را داشته است که اعتراض سبک تر آنها در بازی با تراکتورسازی به همراه داشته است. اشاره داریوش شجاعیان و چشمی به صورت غیر مستقیم به اعتراض شدید بیرانوند و شجاع خلیل زاده در بازی با فولاد و استقلال خوزستان است که داور آنها را با کارت زرد روبرو کرد، جریمه که از نظر دو بازیکن استقلال بیشتر از جرمی بوده که آنها مرتکب شده اند. البته صحبت های شجاعیان و چشمی اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت و پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی این باشگاه نسبت به آن واکنش نشان داد و البته شجاع خلیل زاده هم دقایقی پیش با انتشار یک پست اینستاگرامی از خجالت دو بازیکن استقلال درآمد.


این صحبت ها بوی جنگ جدیدی در فوتبال ایران می دهد، جنگی که ظاهرا از بیانیه نویسی خارج می شود و بازیکنان این بار در میسکدزون ها با هم طرف می شوند و علیه هم مصاحبه می کنند. البته پیش از این هم یک بار مهدی رحمتی در پایان بازی با پدیده پرسپولیسی ها را متهم به بهره بردن از لطف داوری کرد که صحبت های او با واکنش تند بیرانوند، همتایش در پرسپولیس همراه شد.


آنچه مسلم است هرگونه بیانیه نویسی و اعتراض به داوری و البته تیم های رقیب نه به نفع تیم است و نه به نفع فوتبال و بعید است سودی جز متشنج کردن اوضاع نابسمان فوتبال داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها