کد خبر : 1591914 | 26 بهمن 1397 ساعت 20:27 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

دفاعیه راموس: چاره ای جز خطا کردن نداشتم

سرخیو راموس، کاپیتان 32 ساله رئال مادرید، مدعی شد اخبار مربوط به احتمال محروم شدن وی از سوی یوفا، او را متعجب ساخته است.

دفاعیه راموس: چاره ای جز خطا کردن نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس در دقایق پایانی دیدار برابر آژاکس یک کارت زرد گرفت تا دیدار برگشت را از دست بدهد اما اخباری در مورد احتمال عمدی بودن این خطا و محرومیت دو جلسه‌ای راموس از بازی های رئال مادرید در لیگ قهرمانان منتشر شده است اما کاپیتان کهکشانی ها تعمد در گرفتن کارت زرد را تکذیب می کند.

 

1381859

 

راموس گفت: "من از شنیدن این اخبار شگفت زده شده ام. من مجبور به خطا کردن بودم و در آن موقعیت چنین کاری اجتناب ناپذیر بود اما من نباید به این دلیل محروم شوم.

 

در آن صحنه من انتخابی نداشتم. آژاکس در دقیقه 88 ضدحمله خطرناکی روی دروازه ما ترتیب داده بود و با توجه به نتیجه خوبی که گرفته بودیم من چاره ای جز خطا نکردن نداشتم. دروغ است اگر بگویم نمی دانستم با دریافت کارت زرد محروم می شوم اما پیش از این نیز گفته ام شما در فوتبال گاهی باید تصمیمات دشواری بگیرید و در آن صحنه من چاره ای نداشتم.

 

اگر می خواستم محروم شوم، می توانستم این اخطار را در مرحله گروهی و دیدار مقابل رم بگیرم زیرا صدرنشینی ما مسجل شده و دیدار برابر زسکامسکو تشریفاتی شده بود اما من که در لیست بازی با زسکا قرار نگرفتم چنین کاری نکردم."

دیدگاه‌ها