کد خبر : 1591922 | 26 بهمن 1397 ساعت 21:31 | 65.6K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی: به فکر استادیوم 200 هزار نفری باشید

رسول خطیبی سرمربی سابق تراکتورسازان بعد از برد تراکتور مقابل استقلال، استادیوم یادگار امام تبریز را برای این شهر کوچک دانست.

خطیبی: به فکر استادیوم 200 هزار نفری باشید

رسول خطیبی بعد از برد تراکتور مقابل استقلال در گفتگوی با خبرنگار "ورزش سه" در تبریز از کم بودن ظرفیت استادیوم یادگار تبریز گفت.

 

تراکتور یک تیم کامل شده است

تراکتوری که امروز مقابل استقلال دیدیم یک تیم کامل و یکدست است که قطعا مدعی قهرمانی است و من به هواداران فوتبال آذربایجان تبریز میگم که نتیجه حمایت های خود از مهندس زنوزی را دیدند و امروز تراکتور بدون اغراق بهترین تیم ایران است و من بعنوان یک تورک به این تیم و اینکه هوادارش هستم افتخار میکنم.

 

عملکرد مهاجری در ماشین عالی است

ماشین سازی امروز در رشت فوق العاده بود و تنها یک اتفاق آنها را از برد باز داشت و مساوی در خانه حریف برای این تیم عالی بود و هفت امتیاز در سه دیدار فوق العاده است که من به هواداران این تیم و دوست عزیزم رضا مهاجری تبریک میگم و عملکرد ماشین سازی نشان داد که با تیم های کم هزینه و اقتصادی هم میتوان بهترین نتایج را گرفت.

 

استقلال اسیر کار تیمی تراکتور بود

استقلال امروز در یادگار امام اسیر کار تیمی تراکتور شده بود و حرفی برای گفتن نداشت. شرایط و جو بازی سنگین بود و هواداران تراکتور برای این تیم مثل همیشه سنگ تمام گذاشته بودند و این تیم و این پیروزی لایق این هواداران بود.

 

تراکتور کاد‌وی ولنتاین خوبی به عاشقانش داد

امروز تراکتور با این برد بهترین کادوی ولنتاین به عاشقان خود داد و نشان دادند که مسئولان کشوری و استانی باید برای فصل آینده که تراکتور در آسیا حضور حضور خواهد به فکر ساختن استادیوم 200 هزار نفری باشند چرا که انصاف نیست هواداران تا استادیوم بیایند و به دلیل نداشتن ظرفیت از کوه سهند شاهد بازی باشند.

دیدگاه‌ها