کد خبر : 1591926 | 26 بهمن 1397 ساعت 22:00 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوش والورده به هواداران بارسلونا؛ بازگشت اومتیتی

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا از بازگشت ساموئل اومتیتی به میادین خبر داد.

خبر خوش والورده به هواداران بارسلونا؛ بازگشت اومتیتی


به گزارش "ورزش سه"، مدافع فرانسوی بارسلونا در فصل جاری به ندرت قادر به همراهی تیمش بود اما حالا به نظر می رسد بعد از سپری کردن یک دوره طولانی مصدومیت، می تواند تیمش را در بازی های پیش رو همراهی کند.

 

1366181

 

والورده به خبرنگاران گفت: " بازی با لیون پس از بازی فردای مقابل وایادولید برگزار می شود و بنابراین ما زمان برای تصمیم گیری داریم و باید ببینیم شرایط اومتیتی چگونه خواهد بود. اومتیتی برای مدتی طولانی بازی نکرده است، اما او عضو مهمی از بارسلونا بوده و ما برای بازی های آینده به وی نیاز داریم. نمی دانم چه زمان موعد قطعی بازگشت اومتیتی است اما ما به تجزیه و تحلیل عملکرد او پرداخته و بعد تصمیم می گیریم.

 

لیون تیمی باکیفیت است و یک بازی بسیار دشوار پیش روی ما خواهد بود زیرا آنها بازیکنان خوبی در حمله و دفاع دارند. اما متاسفانه ما فردا یک بازی مهم پیش رو داریم و من نمی خواهم بیش از حد درباره لیون حرف بزنم و قصد دارم مصاحبه خود را برای رسانه ها برای آن دیدار نگه دارم.

 

ما باید بر روی امتیازات پیش رو متمرکز شویم. می دانیم که بازی های سختی پیش رو داریم اما دیدار فردا برای ما واقعا مهم است. بازی هایی تاثیرگذار پیش روی ماست که کسب سه امتیاز باعث بهبود شرایط می شود."

دیدگاه‌ها