کد خبر : 1591945 | 26 بهمن 1397 ساعت 23:45 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: وقتی صدرنشین هستیم، چرا باید نگران باشیم؟

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، این ادعا که تیمش باید نگران نزدیک شدن رئال مادرید در جدول لالیگا باشد، را رد کرد.

والورده: وقتی صدرنشین هستیم، چرا باید نگران باشیم؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید توانست با نتایج خوب اخیر، از جمله پیروزی 3-1 هفته گذشته مقابل اتلتیکو مادرید، به رتبه دوم لالیگا صعود کند؛ اما همچنان 6 امتیاز با بارسلونا فاصله دارند.

این در حالی است که تا یکی دو ماه قبل، با لغزش های پیاپی رئال، به نظر می رسید بارسا کار راحتی برای قهرمانی دارد؛ با این وجود والورده معتقد است که تیمش دلیلی برای نگرانی ندارد.

او که امروز قراردادش را با بارسا برای یک سال دیگر تمدید کرد، به خبرنگاران گفت:" ترس از چه؟ ما مانند همیشه، مقابل همان تیم ها برای کسب قهرمانی تلاش می کنیم. اتلتیکو مادرید، رئال مادرید، والنسیا و سویا. چرا باید وقتی در صدر جدول هستیم، بترسیم؟ اینطور فکر نمی کنم."

او همچنین در مورد تمدید قراردادش گفت:" من همیشه این را در کنفرانس های مطبوعاتی گفتم که رابطه خوبی با باشگاه دارم، بنابراین این اتفاق به طور طبیعی رخ داد. باشگاه مدتی پیش، پیشنهادی ارائه داد و من مدتی زمان برای فکر کردن داشتم و پیشرفت مان را آنالیز کردم.

ما احساس کردیم که اکنون زمان مناسبی برای اعلام این موضوع است. ما در باشگاه، همگی در یک طول موج هستیم، بنابراین تصمیم گیری برای من آسان بود.

هر بار که با یک بازیکن یا مربی قرارداد امضا می کنید، بهترین تصمیم ها و بالاترین سطح انتظارات را دارید اما همه ما فوتبال را می شناسیم؛ تصمیم نهایی در نهایت با نتایج گرفته می شود.

تصور می کنم آنها به من اعتماد کردند تا آن جام ها را به دست بیاورم اما می دانیم که فوتبال چقدر می تواند دمدمی مزاج باشد. حتی وقتی که فکر می کنید شایستگی اش را دارید، در نهایت به جام نمی رسید."

دیدگاه‌ها