کد خبر : 1591959 | 27 بهمن 1397 ساعت 09:19 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد 80 میلیونی یونایتد برای سانچو به آلمان رسید

به گزارش دیلی‌میل، منچستریونایتد با ارائه یک پیشنهاد 70میلیون پوندی به بوروسیا دورتموند خواهان جذب جیدون سانچو، پدیده جوان انگلیسی زنبورهای آلمانی و بازگرداندن او به انگلستان است.

پیشنهاد 80 میلیونی یونایتد برای سانچو به آلمان رسید

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچوی 18ساله در باشگاه بوروسیا دورتموند به یکی از آینده‌دارترین پدیده‌های جوان اروپا تبدیل شده است. او این هفته برای بازی با تاتنهام، برای اولین بار با پیراهن تیم آلمانی به وطنش بازگشت تا در یک مسابقه باشگاهی بازی کند. بر اساس گزارش دیلی‌میل، در صورت موافقت یونایتد و دورتموند، از هر قراردادی که امضا شود 15درصد به منچسترسیتی، باشگاه سابق سانچو تعلق خواهد گرفت.

 

دیلی‌میل می‌گوید مبلغ پیشنهادی یونایتد به باشگاه دورتموند 70 میلیون پوند بوده است. به گزارش این روزنامه اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد، اصرار زیادی بر جذب جیدون سانچو دارد و مدیران باشگاه به دلیل اصرار او حاضر شده‌اند چنین مبلغ هنگفتی را برای جذب سانچو اختصاص دهند.

 

1382459

 

بر اساس این گزارش انتقال سانچو به منچستریونایتد جنجالی خواهد شد چون او به مدت دو سال در آکادمی منچسترسیتی حضور داشته و رقابت سرسخت دو تیم همشهری باعث شده حضور بازیکنی از یک تیم در دیگری، حساسیت‌های زیادی برانگیزد.

 

پپ گواردیولا در اصل نمی‌خواست سانچو را از دست بدهد ولی در عین حال نمی‌توانست در تیمی که ستاره‌هایی مثل رحیم استرلینگ، لروی سانه، ریاض محرز و برناردو سیلوا در آن هم‌پستی سانچو بودند از او به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند.

 

1382458

 

سانچو در فصل جاری در 29 بازی‌ای که با پیراهن دورتموند انجام داده 8 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است و گفته می‌شود از زندگی در آلمان راضی است و به زندگی در این کشور علاقه‌مند شده است.

 

بر اساس گزارش دیلی‌میل، از هر قراردادی که بین دورتموند و یونایتد برای انتقال سانچو بسته شود، 15 درصد مبلغ قرارداد به منچسترسیتی خواهد رسید چرا که در زمان انتقال سانچو به دورتموند، سیتی در مذاکرات با باشگاه آلمانی، چنین بندی را در قرارداد 8 میلیون پوندی این بازیکن جوان گنجانده بوده.

 

در عین حال، بر اساس قرارداد دورتموند و سیتی، هر زمان که باشگاهی خواستار جذب سانچو باشد، اگر سیتی حاضر شود همان مبلغ را به دورتموند پرداخت کند، باشگاه آلمانی باید سانچو را دوباره به سیتی برگرداند و در این مورد حق تقدم با سیتی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها