کد خبر : 1591970 | 27 بهمن 1397 ساعت 09:50 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

لجبازی ستاره آلمانی و ماندن در لندن

اوزیل-امری؛ جنگ در امیریتس علنی شد

مسوت اوزیل که آرسنال به دلیل مشکلات مالی باشگاه و حقوق بالای او قصد واگذاری قرضی‌اش را دارد، با این درخواست باشگاه مخالفت کرده و عصبانیت مدیران آرسنال را برانگیخته.

اوزیل-امری؛ جنگ در امیریتس علنی شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال از نظر مالی تحت فشار قرار دارد و حقوق سنگین مسوت اوزیل که هفته‌ای 350هزار پوند است یکی از مشکلاتی است که این باشگاه قصد دارد هر چه سریعتر برای حل کردن آن اقدام کند. آرسنال برای حل مشکل می‌خواهد اوزیل را به عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری واگذار کند، به خصوص با توجه به اینکه در فصل جاری تعداد بازی‌های اوزیل با پیراهن آرسنال از تعداد غیبت‌های او کمتر بوده است.

 

از سوی دیگر اونای امری، سرمربی توپچی‌ها هم به صراحت اعلام کرده که اوزیل در برنامه‌های آینده او جایی ندارد. اما اوزیل با انتقال قرضی خود مخالفت کرده و این باعث ناراحتی مدیران آرسنال شده است. اینکه پنج‌شنبه شب، درحالیکه هم‌تیمی‌های اوزیل به بلاروس سفر کرده بودند تا در مقابل باته بوریسوف تحقیر شوند، اوزیل که در میان آنها بیشترین دستمزد را می‌گیرد در لندن  حضور داشت و حتی به بلاروس برده نشده بود از عمق مشکلات آرسنال با این ستاره آلمانی خبر می‌دهد.

 

1382479

 

تلاش آرسنال برای پیدا کردن باشگاه برای اوزیل آغاز شده ولی این باشگاه اعلام کرده به دلیل دستمزد بالای اوزیل، پیدا کردن باشگاه برای او کار دشواری است. کمتر باشگاهی حاضر است علاوه بر پرداخت هزینه انتقال اوزیل، دستمزد سالانه او که به 18 میلیون پوند بالغ می‌شود را بپردازد.

 

1382477

 

یکی از گزینه‌های آرسنال این است که در صورت انتقال اوزیل به باشگاهی دیگر، توپچی‌ها حاضرند هر ماه درصدی از دستمزد او را پرداخت کنند. اما دیلی‌میل می‌گوید اوزیل مایل نیست ورزشگاه امارات را به صورت موقتی ترک کند و قصد دارد در تابستان آینده با قراردادی دائمی از آرسنال برود.

 

1382473

 

دیلی‌میل می‌گوید اوزیل در ماه ژانویه با تلاشهای پاری سن ژرمن برای انتقال او به پاریس مخالفت کرده است. به گزارش این روزنامه ترجیح اول اوزیل باقی ماندن در آرسنال است چرا که او به زندگی در لندن عادت کرده و مایل به جدایی از این شهر نیست. اما اونای امری به هیات‌مدیره آرسنال تاکید کرده که اوزیل در برنامه‌های آینده او هیچ جایگاهی ندارد.

 

1382474

 

به گزارش دیلی‌میل بازیکنان آرسنال معتقدند رابطه سرد امری و اوزیل به رابطه پرتنش مربی اسپانیایی با نیمار در پاری سن ژرمن شباهت دارد و امری به دلیل تجربه تلخی که از رابطه‌اش با نیمار داشته نسبت به ستاره‌هایی مثل او و اوزیل نظر منفی پیدا کرده است. در آخرین فصل حضور امری در پاری سن ژرمن، او و نیمار در یک جنگ قدرت پرتنش درگیر بودند و گویا امری نمی‌خواهد آن تجربه تلخ در آرسنال برایش تکرار شود.

 

1382478

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها