کد خبر : 1591984 | 27 بهمن 1397 ساعت 10:35 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: 1000 بازیکن زیر نظر کادر فنی هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: با برگزاری اردوهای ارزیابی، بازیکنان مختلفی را زیر نظر داشته تا بتوانیم برترین ها را به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت کنیم.

پورموسوی: 1000 بازیکن زیر نظر کادر فنی هستند

به گزارش ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در خصوص برگزاری اردوهای انتخابی گفت :ما در 4 مرحله اردوهای مختلفی را برگزار و مرتبا بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می دهیم. در گروه اول بازیکنانی بودند که در تیم ملی فوتبال نوجوانان بوده و تجربه بازیهای بین المللی و اردوهای مختلفی را دارند. گروه دوم توسط استعدادیاب های هر استان انتخاب شده که آنها را مد نظر  داشته و گروه سوم مربوط به بازیکنانی هستند که در مسابقات آموزشگاه ها به رقابت پرداخته و استعدادیابی شدند. گروه چهارم نیز توسط اعضای کادر فنی از رقابت های لیگ برتر و دسته اول جوانان شناسایی شده اند. در واقع حدود 1000 بازیکن را زیر نظر خواهیم داشت و در نهایت اردوهای انتخابی و ارزیابی بازیکنان تا پایان فروردین ماه ادامه دارد تا بتوانیم شاکله تیم ملی را شناسایی و تمرینات جدی خود را آغاز کنیم.

 

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان گفت: مهمترین مسابقه ای که پیش روی خود داریم رقابت های قهرمانی جوانان آسیا است که اواخر شهریور ماه برگزارمی شود. ما پس از برگزاری این اردوهای انتخابی از اردیبهشت ماه استارت اردوهای اصلی خود را خواهیم زد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی برنامه های تمرینی و فعالیت های آماده سازی خود را جهت شرکت در مسابقات آسیایی آغاز می کنند. در این میان برگزاری بازی های دوستانه و حضور در تورنمنت های مختلف نیز مد نظرمان است چرا که بازیکنان نیاز به مسابقه دوستانه دارند تا علاوه بر کسب تجربه و اعتماد به نفس، کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی ببرد.

 

 

دیدگاه‌ها