کد خبر : 1591999 | 27 بهمن 1397 ساعت 11:01 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

تصویری از بازی اسپانیا – روسیه با داوری ناظمی

نیمه نهایی فوتسال بانوان اروپا برگزار و تیم های راه یافته به بازی نهایی مشخص شدند. اسپانیا در مسابقه ای که گلاره ناظمی داور اول و زری فتحی داور دوم بود، 5 گل به تیم روسیه زد و پرتغال هم با نتیجه 5-1 اوکراین را شکست داد.

تصویری از بازی اسپانیا – روسیه با داوری ناظمی

fه گزارش "ورزش سه"، گلاره ناظمی که پیش از این دیدار پایانی فوتسال المپیک جوانان در آرژانتین را سوت زده بود به همراه زری فتحی تنها داوران آسیایی هستند که برای قضاوت جام ملت های فوتسال زنان اروپا به پرتغال محل برگزاری بازی ها دعوت شده اند.

 

دیدار پایانی این تورنمنت بین تیم های اسپانیا و پرتغال برگزار می شود. مورینیو، آقای خاص در روزهای اخیر به طور جدی و پر رنگ از تیم ملی پرتغال حمایت کرده است و این تیم را شایسته قهرمانی می داند.

 

هنوز مشخص نشده است داوران ایرانی برای قضاوت بازی پایانی یا رده بندی این تورنمنت شانس دارند یا نه. اما بر اساس خبرهای رسیده از پرتغال داوری این دو داور ایرانی در بازی اسپانیا – روسیه مثبت ارزیابی شده است.

 

بازی رده بندی 17 فوریه (فردا) ساعت 19:30 به وقت محلی بین تیم های اوکراین و روسیه برگزار می شود. دو کشوری که در سال های اخیر چالش های سیاسی متعددی با هم داشتند. بازی نهایی را هم بین تیم های پرتغال و اسپانیا در همین روز و ساعت 22 شاهد خواهیم بود.

 

1382518

دیدگاه‌ها