کد خبر : 1592015 | 27 بهمن 1397 ساعت 11:15 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سینگ به جم با لباس قرمز(عکس)

مهاجم سابق تیم پارس جنوبی امروز برای اولین بار به عنوان بازیکن حریف در شهر جم برابر تیم سابقش به میدان خواهد رفت.

به گزارش" ورزش سه" بازی امروز نساجی مازندران برابر پارس جنوبی یکی از حساس ترین بازی های هفته هجدهم است چرا که دو تیم با فاصله سه امتیاز در میانه های جدول قرار دارند و امتیازات این بازی می تواند در آینده دو تیم در لیگ برتر امسال نقش بازی کند.


امید سینگ وینگر نساجی بی شک یکی از چهره های ویژه این دیدار است. این مهاجم و وینگر 27 ساله در این فصل سیزده بازی برای نساجی انجام داده و یک پاس گل هم در کارنامه خودش ثبت کرده است. او اما فصل گذشته با وجود مصدومیتی که در میانه های فصل نصیبش شد یکی از مهره های موثر پارس جنوبی بود و در 18 بازی 4 گل زد و دو پاس گل به همبازیانش داد.


مهاجم تیم نساجی امروز اما بعد از یک فصل دوری از جم به این شهر بازمی گردد تا با لباس تیم رقیب به مصاف همتیمی های سابقش برود. او که در نیم فصل اول و در مجموع 462 دقیقه در سیزده بازی تیمش به میدان رفت اما در نیم فصل دوم و با آمدن جلالی بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشت. او برابر تراکتورسازی اما تنها یک نیمه در زمین بود و در نیمه دوم جای خودش را به آرفنگ دافه داد.


با این وصف اما با توجه به شناختی که او از تیم سابقش و همچنین آب و هوای متفاوت شهر جم دارد شاید یکی از مهره های موثر نساجی برای عبور از این بازی شش امتیازی و دشوار باشد. البته که سینگ احتمالا امروز شرایط متفاوتی را در مواجهه با هواداران تیم پارس جم تجربه خواهد کرد.

 

1382531

 

1382532

دیدگاه‌ها