کد خبر : 1592048 | 27 بهمن 1397 ساعت 12:13 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف نامشخص ایوان راکیتیچ در بارسلونا

ایوان راکیتیچ، هافبک بارسلونا باید تا تابستان منتظر بماند تا تکلیف آینده اش در این تیم مشخص شود.

تکلیف نامشخص ایوان راکیتیچ در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا قصد ندارد فعلا مذاکرات برای تمدید قرارداد را آغاز کند و منتظر است که در پایان فصل در این راستا گام بردارد. ستاره کروات هم می‌داند که باشگاه در میانه فصل قدمی برنخواهد داشت. هر چند در تابستان که پاری سن ژرمن برای خرید او اقدام کرد، رئیس باشگاه بارسلونا به او قول داده که حقوقش را افزایش دهد ولی به نظر نمی‌رسد که چنین اتفاقی در راه باشد.

 

 

1381704

 

 

مجموع حقوقی که به بازیکنان بارسلونا پرداخت می‌شود، اجازه اینکه باشگاه بخواهد حقوق راکیتیچ را در حال حاضر افزایش بدهد را صادر نمی‌کند. آینده او تا ماه جوئن نامشخص است، هر چند که او به خوبی می‌داند اگر تلاشی برای جدایی نکند، پیشنهاد خاصی هم دریافت نخواهد کرد. راکیتیچ کاملا مناسب بازی در بارسلونا است و بهترین بازی هایش را برای این تیم انجام داده است.

 

در حقیقت والورده یک سال دیگر قراردادش را تمدید کرد و این خبر خوبی برای راکیتیچ است زیرا والورده حساب ویژه ای روی هافبک کروات می‌کند و تلاش زیادی برای ادامه حضور او در تابستان گذشته کرد. اهمیتی که او به هافبک کروات می‌دهد، در این نمود دارد که راکیتیچ به ندرت در بازی های بارسا غایب است. ایجنت او چند روز پیش از غیرممکن بودن انتقالش در تابستان صحبت کرده بود ولی باید صبر کرد و دید سرنوشتش به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها