کد خبر : 1592073 | 27 بهمن 1397 ساعت 13:32 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو و نیمکت نشینی پس از نمایش ضعیف مقابل بارسا

پس از شروع سال جدید میلادی، مارسلو به یکی از بازیکنان تعویضی رئال مادرید تبدیل شده است.

مارسلو و نیمکت نشینی پس از نمایش ضعیف مقابل بارسا

به گزارش "ورزش سه"، سانتیاگو سولاری در ماه اکتبر هدایت تیم را برعهده گرفت وجانشین خولن لوپتگی شد که پس از شکست 5-1 در بارسلونا اخراج شد. به محض اینکه او شرایط بازی کردن را پیدا کرد (او در آخرین بازی حضور لوپتگی روی نیمکت رئال مصدوم شد) ، سرمربی آرژانتینی از او در پست‌های جلوتر و به عنوان هافبک چپ استفاده کرد. در حقیقت سولاری معتقد است که مارسلو به زمان و اعتماد به نفس نیاز دارد تا به روزهای خوب خود بازگردد ولی حالا اوضاع تغییر کرده است.

 

 

1370270

 

 

سولاری به دنبال این است که مارسلو به روزهای خوبش برگردد اما از چیزی که تا به اینجا تماشا کرده به هیچ وجه راضی نیست. نتیجه این عملکرد، نیمکت نشینی مارسلو و حضور سرخیو رگیلون در ترکیب رئال است. با این وجود، مارسلو در کوپا دل ری توانسته دقایقی به میدان برود. البته پیشرفتی که انتظار می‌رفت در او دیده نشده ولی سرمربی رئال باز هم تصمیم گرفت در نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل بارسا به او یک فرصت دیگر بدهد.

 

عملکرد او مقابل بارسا هم در قیاس با دیگر بازیکنان رئال ضعیف تر بود و سولاری به هیچ وجه از عملکرد او راضی نبود. پس از ال کلاسیکو، در دو بازی بعدی رئال مقابل اتلتیکو و آژاکس، او نیمکت نشین شد و رگیلون در ترکیب قرار گرفت. همه چیز نشان می‌دهد که مقابل خیرونا، مارسلو بار دیگر فرصتی خواهد یافت تا خودی نشان دهد مگر در لحظات آخر تصمیمش تغییر کند.

 

با وجود کیفیت بالای مارسلو، هیچکس نمی‌تواند عملکرد خوب ستاره جوان رئال مادرید در دفاع چپ را کتمان کند. سولاری 25 بازی تا به اینجا هدایت رئال را برعهده داشته و مارسلو در 13 بازی حضور پیدا کرده است. مشکل مارسلو افت شدید نسبت به فصول قبل بوده و او باید از فرصتی که در اختیارش قرار خواهد گرفت، به بهترین شکل استفاده کند.

دیدگاه‌ها