کد خبر : 1592105 | 27 بهمن 1397 ساعت 16:01 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن الریان باید از من شناخت داشته باشند نه من!

ناصری: با علی دایی نمی‌شود و نمی‌توانم وجود ندارد

مدافع نارنجی‌پوشان مدعی است با حضور علی دایی در راس هدایت این تیم آنها به نام حریفان فکر نمی‌کنند و هیچ مانعی نمی‌تواند باعث عدم دستیابی به هدف‌شان شود.

ناصری: با علی دایی نمی‌شود و نمی‌توانم وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل الریان قطر مدعی است آنها با هدف دستیابی به سهمیه مرحله گروهی راهی دوحه خواهند شد و در این مقطع با تمرکز بالا و بدون فکر کردن درباره مشکلات به دنبال هدف بزرگ خود خواهند بود.


ناصری درباره شرایط تیم در آستانه اعزام به دوحه گفت: شرایط تیم مان از نظر روحی روانی خوب است. آنالیز خوبی از الریان داشتیم و تمرینات ما را بر پایه این مساله گذاشتیم و امیدوارم یک بازی خوب داشته باشیم.


وی ادامه داد: ما بازی سختی برابر الریان داریم. آنها تیم خوب و بازیکن باکیفیتی دارند. سابقه بازی با تیم های ایرانی را دارند و شرایط خوبی دارند. هدف ما پیروزی و صعود به مرحله گروهی است. تلاش مان را می کنیم تا در این بازی نماینده شایسته ای برای ایران باشیم. ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. از نظر بازیکن شرایط خوبی داریم. چند بازیکن ما سابقه حضور در لیگ قهرمانان را دارند و انشالله بتوانیم با یک بازی حساب شده به نتیجه مدنظرمان در این بازی دست پیدا کنیم.


مدافع سایپا درباره مشکلات مالی این تیم اینطور پاسخ داد: از نظر شرایط مالی مشکلاتی داریم و این مساله کار را برای ما سخت کرده است. کل تمرکز ما اما روی این بازی است و به شرایط مالی و مشکلات فکر نمی کنیم. این بازی برای ما مهم است و می خواهیم به مرحله گروهی برسیم. با تمرکز کامل در این بازی حاضر می شویم و تمرکزمان را برای دستیابی به سهمیه صعود به مرحله گروهی قرار خواهیم داد.

 

1382617


وی با اشاره به حضور علی دایی در راس هدایت این تیم گفت: حضور علی دایی روحیه بزرگی برای ماست. ایشان هم از نظر کیفی و هم اینکه یک مرد شناخته شده در آسیاست برای ما افتخار بزرگی است. مطمئنا او با توجه به سابقه ای که دارد وزنه ای برای ماست. مطمئنا آنها نیز از نام علی دایی می‌ترسند و ما باید نشان دهیم که بازیکنان قابلی هستیم و برای موفقیت تیم تلاش کنیم تا از این مرحله عبور کنیم. وقتی علی دایی روی نیمکت ما حضور دارد و با توجه به روحیه ایشان دیگر برابر هیچ حریفی نمی‌توانم، نمی‌شود و سخت است وجود ندارد و باید همیشه برای برد تلاش کنیم، خصوصا در این بازی که بین المللی است و پای ایران هم در میان است.


ناصحی درباره شناخت خود از بازیکن مستقیمش در این بازی گفت: همانطور که گفتم کادرفنی به دنبال آنالیز دقیق حریف است. اما بازیکن مقابل من باید به دنبال شناخت از من باشد نه من! من سراپا در این بازی انگیزه هستم و می‌خواهم در کنار دیگر بازیکنان تیم یک نمایش موفق و همراه با نتیجه را به جا بگذاریم.


مدافع نارنجی‌پوشان در پایان مدیران خواست توجه بیشتری به مشکلات داشته باشند و آنها را دلگرم به آینده کنند: اوایل فصل شرایط خوب بود اما مشکلاتی که به وجود آمد باعث شد بازیکنان بیشتر از نظر روحی و روانی دچار ضعف شویم. مدیران با ما صحبت نمی‌کردند. آقای دایی تنها بود و همه کارها برعهده ایشان بود و او باید علاوه بر مسائل فنی درباره مسائل دیگر هم وقت می گذاشت. امیدوارم این شرایط در ادامه برطرف شود و ما نیز بتوانیم با تمرکز بالاتر به دنبال کسب نتیجه باشیم و آقای دایی هم فارغ از این مشکلات بتواند در راستای هدف بزرگ و جاه طلبی‌شان پیش برود و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم.

دیدگاه‌ها