کد خبر : 1592122 | 27 بهمن 1397 ساعت 17:05 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

چالش بزرگ لوئیس سوارز در بازی با وایادولید

بارسلونا امشب در نوکمپ و از هفته 24 لالیگا میزبان وایادولید است.

چالش بزرگ لوئیس سوارز در بازی با وایادولید

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها پس از دو تساوی متوالی برابر والنسیا و بیلبائو حالا به چیزی جز کسب سه امتیاز مقابل وایادولید فکر نمی کنند.

همین دو تساوی باعث شد تا فاصله با رئال به شش امتیاز کاهش یابد و در آستانه بازی با لیون در لیگ قهرمانان، پیروزی بر وایادولید می تواند بسیار روحیه بخش باشد. یکی از امیدهای گلزنی بارسا بدون شک لوئیس سوارز خواهد بود. ستاره اروگوئه ای برای این بازی از انگیزه های لازم نیز برخودار است.

 

 

1350567

 

 

وایادولید در واقع تنها تیمی در لالیگاست که سوارز برابرش به میدان رفته و موفق به گلزنی نشده است. در 152 بازی لالیگایی سوارز برای بارسا او برابر 27 تیم به میدان رفته و 124 گل نیز به ثمر رسانده است. او دروازه 26 تیم را باز کرده و تنها در بازی رفت فصل جاری مقابل وایادولید بود که در امر گلزنی ناکام ماند. در دیداری که 89 دقیقه در زمین حاضر بود و بارسا به زحمت با گل دمبله پیروز میدان شد.

در صورت گلزنی در بازی امشب برابر وایادولید، او به رکورد هوگو سانچز، لوئیس آراگونس و پائینیو خواهد رسید. هوگو سانچس با پیراهن رئال، اتلتیکو و رایووایکانو به هر 33 تیم لالیگا که برابر شان به میدان رفت، موفق به گلزنی شده بود. آراگونس به 31 و پائینیو نیز به 30 تیم لالیگایی گلزنی کرده بودند.

جالب اینکه لیونل مسی برابر 37 تیمی لالیگایی به میدان رفته اما موفق به گلزنی به خرز، مورسیا و کادیز نشده است.

 

بهترین آمار گلزنی سوارز برابر رئال، ایبار و بتیس است که 9 بار موفق به گلزنی شده است.

دیدگاه‌ها