کد خبر : 1592125 | 27 بهمن 1397 ساعت 17:18 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور به دنبال رکورد لیگ هفدهم

علی علیپور فصل گذشته در پایان هفته هجدهم 11 گل زده بود و حالا به دنبال رکورد خوب فصل گذشته اش است.

علیپور به دنبال رکورد لیگ هفدهم

به گزارش "ورزش سه"، علیپور شروع خوبی در لیگ هجدهم نداشت اما کم کم به روند خوب گلزنی رسید و توانست با گل دقایق پایانی مقابل استقلال خوزستان، از آنتونی استوکس عبور کرده و به یک قدمی کی روش استنلی سوارز برسد. او که فصل گذشته تا پایان هفته هجدهم، 11 گل زده بود، در پایان با 19 گل کفش طلا را از آن خود کرد.

 

حالا این فصل مهاجم شماره 70 پرسپولیس اگرچه نتوانسته همچون لیگ هفدهم درخشان باشد اما همچنان فرصت آقای گلی را دارد. تقابل با سپیدرود و نساجی، تیم هایی که علیپور راه گلزنی به آن ها را بلد است، می تواند به این بازیکن برای رسیدن به کی روش استنلی کمک کند. نکته مهم این است که او علاوه بر کی روش، آنتونی استوکس را هم به عنوان رقیب جدی پشت سر خود دارد که اگر به فرم گذشته برسد، رقیب سختی برای علیپور خواهد بود.

 

پرسپولیس در هفته نوزدهم با نفت مسجد سلیمان روبرو می شود. تیمی که مهاجمان سرخپوش در دور رفت نتوانستند دروازه اش را باز کنند و حالا بازی در خارج از خانه سخت تر از این هم خواهد بود. علیپور فصل گذشته در هفته نوزدهم تک گل مهم سرخ ها در بازی خارج از خانه مقابل سیاه جامگان را به ثمر رساند و اکنون امیدوار است شمار گل هایش را در این بازی دو رقمی کند.

دیدگاه‌ها