کد خبر : 1592130 | 27 بهمن 1397 ساعت 17:35 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری زاده:

شجاعیان و چشمی به نفع تراکتور اعتراض کردند

مدافع پیشین استقلال می گوید این تیم با برطرف کردن چند ایراد می تواند به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه شود.

شجاعیان و چشمی به نفع تراکتور اعتراض کردند

سهراب بختیاری زاده در این باره به "ورزش سه" گفت: اول تبریک می گویم به تراکتورسازی، هرچند بازی نزدیک بود و تقریبا مشخص بود دو تیم می خواهند هم را تحت فشار بگذارند ولی تراکتورسازی استحقاق این پیروزی را داشت و دلیل اصلی اش این بود که شجاع تر بازی کرد.

 

او ادامه داد: شک ندارم استقلال ترسو بازی کرد؛ جریمه شد و باخت. استقلال از نظر بازیکنی شرایط خوبی دارد ولی اگر می خواهد شانس داشته باشد باید در بازی های مهم امتیاز از دست ندهد و یا حداقل شکست نخورد.

مدافع اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم همچنان می تواند جزو مدعیان باشد یا نه هم گفت: من شک ندارم استقلال بازی به بازی بهتر می شود. بدون تردید استقلال می تواند تا پایان فصل جزو مدعیان قهرمانی باشد ولی شرطش این است که بازی های مهم را از دست ندهد و حداقل شکست نخورد.

 

بختیاری زاده در ادامه با انتقاد از پست بازی شجاعیان و البته عصبی بودن او هم گفت: همه انتخاب ها به عهده کادرفنی است و باید به آن احترام بگذاریم اما شجاعیان بازیکن تکنیکی است که  باید به دروازه نزدیک باشد. اولا او خیلی از دروازه دور بود و خواهش من این است که با آرامش بیشتری بازی کند و نباید مدام در درگیری و جر و بحث با بازیکنان و داور باشد. بازیکن میانی باید آرامش داشته باشد تا بتواند بهتر در موقعیت سازی برای هم تیمی هایش شرکت کند.

او می گوید هنوز بازیکنان اصلی استقلال در بعضی از پست ها مشخص نیستند: چیزی که می تواند نگران کننده باشد پست های تخصصی است، هنوز نمی دانیم دفاع های میانی و هافبک میانی تیم چه کسانی هستند و هر بازی بازیکن محروم، مصدوم و تغییر بازیکن داریم. در سپاهان، تراکتور و پرسپولیس می توانید بازیکنان میانی و مدافعان میانی را نام ببرید ولی در استقلال نفرات زیادی بازی کرده اند که اگر استقلال می خواهد مدعی باشد باید زودتر این مشکل را حل کند.

 

مدافع سابق استقلال در مورد اعتراض پرتعداد بازیکنان این تیم به داور هم گفت: روزبه و داریوش بی تجربه نیستند و با اعتراض هایشان دقایق آخر بازی را از دست دادند. این کاری بود که به نفع تراکتورسازی بود و در شرایط حساس به این تیم نظم می داد. حتی اگر هم قرار است اعتراض کنند زمان بازی را در نظر بگیرند، این دو بازیکن با اعتراض هایشان ریتم بازی را از استقلال گرفتند. البته تبریزی هم در طول بازی کاملا تنها بود و وینگرهای استقلال خیلی دور بودند، در کل هیچ حمایتی از او نشد.استقلال باید از اول همانطور که گل خورد بازی می کرد و مطمئن باشید در این صورت شکست نمی خورد.

دیدگاه‌ها