کد خبر : 1592160 | 27 بهمن 1397 ساعت 18:45 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار مدافع یوونتوس به سیمئونه و شاگردانش

یوونتوس شب گذشته با برتری 3-0 مقابل فروزینونه به استقبال بازی حساس مقابل اتلتیکو مادرید رفت.

هشدار مدافع یوونتوس به سیمئونه و شاگردانش

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب در واندامتروپولیتانو به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت.

شرایط یووه در یکی دو هفته اخیر بهتر شده و بانوی پیر پس از دو برد متوالی در سری آ حالا موقتا فاصله با ناپولی را به 14 امتیاز افزایش داده است. از حالا قهرمانی یووه را باید قطعی دانست اما هدف اصلی این تیم فتح لیگ قهرمانان است و از بخت بد، در همین مرحله یک هشتم به مانع سختی برخورد کرده است.

 

 

1382435

 

 

لئوناردو بونوچی، مدافع با تجربه یوونتوس که شب گذشته یکی از سه گل تیمش را به فروزینونه زد، در آستانه بازی با اتلتیکو به خبرنگاران گفت:« قبل از این دیدار در شرایط خوبی به سر می‌بریم. می‌دانیم که بازی سختی پیش رو داریم. بازی کردن برابر اتلتیکو مادرید اصلاً آسان نیست. آنها تیم خوبی هستند و نمی‌توان بازی را پیش‌بینی کرد اما بازیکنان اتلتیکو مادرید هم باید بدانند که برابر تیمی بسیار با کیفیت بازی می‌کنند که هیچ فرصتی به آنها نخواهند داد.»

 

بونوچی که اخیرا مصدوم شده بود، در مورد شرایط خودش گفت:« خوشبختانه وضعیت خوبی دارم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم.«

دیدگاه‌ها